23948sdkhjf

Situationsforståelse skal sælge headsets

Med en strategi om at udvikle headsets til den situation, som brugeren står i, vil GN Netcom fange flere private kunder.
Headsets til det professionelle marked udgør to tredjedele af GN Netcoms salg, og salget af traditionelle headsets er vigende på forbrugermarkedet. Med blik for historien og en forståelse for forbrugernes situation skal vil firmaet nu sælge flere headsets målrettet de private forbrugere. Det skriver Børsen.

Et skridt på vejen er den store messe for forbrugerelektronik, IFA , som bliver afholdt i Berlin. Her viser GN Netcoms administrerende direktør, René Svendsen-Tune, firmaets tre nyeste headsets målrettet private frem.

- Vi mener, vi har en god historie at fortælle om den livsstil, folk adopterer. Men også om, hvordan vi med vores viden om lyd kan hjælpe. Det gælder både den personlige livsstil, men også den nye arbejdsmåde, mange vil kunne genkende, siger René Svendsen-Tune til Børsen om målet for tilstedeværelsen på IFA.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.08