23948sdkhjf

Ikon fra 2012 trækker stadig en stor del af læsset

Beoplay A9 er det produkt i flexible living kategorien, som B&O sælger flest af. Det skriver Børsen.

- Det er et fantastisk og ikonisk design, som A9-højttaleren har. Den er også blevet opdateret flere gange og er nu i sin fjerde generation. Desuden er vi lykkedes med at have styr på forsyningskæderne og efterspørgslen, så prisen hele tiden har været stabil. Det er den samme vej, vi vil gå med vores nye produkter. De skal kunne leve i fem, ti eller 15 år, siger , Kristian Teär, CEO for B&O til avisen.

Beoplay A9 er designet af Øivind Alexander Slaatto i 2012 og koster i omegnen af 20.000 kroner.

Flexible living-kategorien, der indeholder både højttalere og tv voksede med 48 procent i tredje kvartal. Omsætningen udgjorde 181 millioner kroner. Salget af de enkelte produkter offentliggøres ikke.

Torsdag offentliggjorde B&O sit tredje kvartalsregnskab i træk, hvor man kunne vise tocifret vækst på omsætningen.

Læs mere om: b&o
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.096