23948sdkhjf

GN godt rustet til at forsvare succes hos VA

GN har haft stor succes med sit trådløse Resound Linx Quattro, siden apparatet i november blev lanceret hos den offentlige amerikanske salgskanal Veterans Affairs (VA), der tilpasser høreapparater til militærveteraner.

Siden oktober har selskabet fordoblet sin markedsandel hos VA, så mere end en fjerdedel af kanalens omsætningskroner nu ender hos GN. Det skriver Ritzau/Finans ifølge Børsen.

GN har før oplevet hastigt stigende markedandele i halen på lanceringerne af Resound Linx og Resound Linx 2, men begge gange faldt andelen efterfølgende på grund af forstærket konkurrence. Denne gang føler selskabet sig imidlertid godt positioneret til ikke at tabe momentum igen.

- En af de ting, der er anderledes i dag i forhold til tidligere, er, at vores forskning og udvikling er bedre på linje med, hvordan VA tænker. Det vil sige, at vi er bedre i stand til at undgå de huller, der tidligere blev lavet, siger Jakob Gudbrand, der er administrerende direktør hos GN Hearing.

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078