23948sdkhjf

Audiovector trækker bureau ind i udviklingen

Producenten af high-end højttalere tager alternative metoder i brug for at vinde nye markedsandele.
Audiovector vil have fat i - og ikke mindst sælge til - flere end de størst high-fi entusiaster.

- Vi har længe følt, at vores tekniske herkomst kan noget for en bredere skare af forbrugere. Jeg har hørt os omtalt som Danmarks mest velbevarede højttaler-hemmelighed, men alle fortjener jo den gode lyd. Derfor har vi besluttet at det nu er tid til at hente forstærkninger udefra på både markedsføring, branding og produktdesign, siger Audiovectors CEO, Mads Klifoth, ifølge markedsforing.dk.

For at øge salget af højttalere og erobre markedsandele har højttalerproducenten derfor allieret sig med reklamebureauet W20.

Den atypiske samarbejdspartner har været med helt fra produktudviklings- og designfasen til markedsføring på Audiovectors nyeste serie af højtalere, der bliver sendt på gade til sommer.

Original artikel: http://markedsforing.dk/artikler/bureaue...
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.111