23948sdkhjf

B&O udvider salget af Play

Elektronikproducenten lancerer nu Play-serien på 12 nye eksportmarkeder.
I dag forhandles B&O Play på Struer-virksomhedens kernemarkeder i Norden, Tyskland, Storbritannien, Kina og USA, men nu føjes yderligere 12 markeder til i form af blandt andet Rusland, Polen, Tjekkiet samt seks mellemøstlige lande. Det skriver Jyllands-Posten.

Play har været en gedigen succes for B&O med en omsætningsvækst på 41 procent i senest offentliggjorte kvartalsregnskab. En af grundende til succesen er, at Play forhandles af eksterne distributører og ikke udelukkende gennem de traditionelle B&O-butikker.

- Det nye for os med B&O Play er, at vi ønsker at komme relativt bredt ud i forhold til Bang & Olufsen. Vi har stadig salg gennem de klassiske Bang & Olufsen butikker, men derudover bygger vi salg i tredjepartsbutikker gennem distributørerne, siger Henrik Lorensen, der er direktør for B&O Play, til avisen.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125