23948sdkhjf

B&O vil ikke lave billigere produktserier

Hos B&O er det et helt bevidst valg, at man ikke udvider de traditionelle luksusprodukter med serier til et bredere marked.
Såkaldt masseluksus er en lukrativ forretning for mange elektronikproducenter, der udnytter deres luksusbrand til at nå ud til en bredere målgruppe. Men den strategi ønsker man ikke at udnytte hos B&O i Struer. Det skriver Reuters ifølge Børsen.

- Det er en ide, der løbende kommer op. Når vi ikke har gjort noget i den retning, er det udtryk for et bevidst fravalg, men det er ikke noget, man kan udelukke i fremtiden, udtaler administrerende direktør i B&O, Torben Ballegaard Sørensen, til Reuters.

Ifølge Torben Ballegaard Sørensen er man helt klar over, at der er stort potentiale i virksomhedens brand, men han fastholder, at en høj indtjening på det enkelte produkt er vigtigere end en stor stigning i salget.

Se B&O's profil på Electronic Supply her .
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.172