Atea Danmark ansætter marketingsdirektør
Christoffer Castenskiold er tiltrådt i en nyoprettet stilling som CMO i Atea.
Christoffer Castenskiold tager skridtet ind i it-branchen fra en stilling i bankverdenen, nemlig som Vice President, Global Marketing i Saxo Bank.
- Et fællestræk gennem hele min karriere er oplevelsen af, at it er mere og mere afgørende for at få succes, uanset hvilken branche vi taler om. Derfor er jeg ægte begejstret for at få lov til at være en del af Atea og være med til at levere den it-infrastruktur, der skaber fundamentet for succes i vores samfund. Jeg skal være med til at tage Atea til næste niveau. Atea kan dække alle it-behov, og det skal kunderne ikke være i tvivl om, siger 47-årige Christoffer Castenskiold om brancheskiftet.
Skabe fælles kommunikationsunivers
Oprettelsen af den nye stilling og placeringen i direktionen er et led i administrerende direktør Morten Feldings vision om et mere fokuseret og strømlinet Atea. Som CMO skal Christoffer Castenskiold professionalisere den strategiske positionering af Atea, både eksternt og internt på tværs af organisationen med et fælles klart kommunikationsunivers.
- En CMO skal løfte os strategisk. Det gælder om at tænke længere ud i fremtiden og have en mere langsigtet approach, når vi skal sælge løsninger og klæde vores kunder på til fremtiden. Det kan Christoffer Castenskiold, siger Morten Felding, administrerende direktør i Atea.