Det sker: Konfenrece om effektive salgsstrategier
DI Handel sætter fokus på effektive salgsstrategier, hvordan du skaber en salgssucces, motiverer medarbejdere og skaber en engagerende salgsstrategi. Salgskonferencen finder sted den 21. maj.
Hvordan får du medarbejderne ombord? Hvordan kommunikeres en salgsstrategi så alle er med og hvordan kan du bruge Nudging til at påvirke dine medarbejdere? Få svarene på DI Handels salgskonference d. 21. maj.
Drop vanerne og skab en fælles fortælling
Du skal turde droppe vanetænkningen, siger CEO Henrik Dahl Jeppesen fra DEAS A/S som er taler på DI Handels salgskonference. Men derudover fremhæver han, at motivation af medarbejderne er afgørende - men hvordan? Ifølge Henrik Dahl Jeppesen er det et afgørende element at få medarbejderne med i processen som medspillere. Dette kan blandt andet gøres ved at skabe en fælles fortælling der skal skabe stolthed og engagement blandt medarbejderne.
Skæve indlæg og nye tanker
Se bl.a. serieiværksætteren Henrik Vincentz, Adm. dir. i Linak Danmark A/S Peter Duch-Svenson og CEO Henrik Dahl fra DEAS A/S, der med hver deres vinkel fortæller, hvordan du skaber salgssucceser ved at tage medarbejderne med hele vejen. Branchedirektør i DI Handel Lars William Wesch fortæller, at der med de lidt skæve indlæg er tænkt nye tanker i forhold til effektivisering af salgsstrategier. Det kommer blandt andet til udtryk ved, at man skal bryder vanerne, turde skille sig mere ud i sin salgsstrategi og ved at benytte Nudging som er et begreb fra adfærdsforskningen.
Tid og Sted: Onsdag d. 21. maj kl. 12.35 i Industriens Hus.