23948sdkhjf

Bodum satser på elartikler

Bodum går nu helt nye veje, og med introduktionen af køkkenmaskiner, blendere, brødristere og elkedler håber familiefirmaet på at kunne fordoble sin omsætning.
Det skriver Børsen

- Vi forventer, at elprodukterne allerede i år kommer til at udgøre omkring 35 pct. af vores omsætning, og at de inden for de næste par år vil vokse til 80-90 pct. af omsætningen, siger ejer og topchef Jørgen Bodum, der er søn af firmaets grundlægger, Peter Bodum, til Børsen.

Han tror på, at elektriske produkter inden for få år vil vokse til at blive designvirksomhedens primære forretningsområde.

Det er omtrent tyve år siden, Bodum udviklede sin første elkedel. Siden har firmaet gradvis udvidet med forskellige elektriske produkter – primært i relation til kaffebrygning. For to år siden lancerede Bodum et egentligt sortiment af elartikler, og det blev en uventet succes for firmaet, skriver Børsen.




Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078