23948sdkhjf

FN er et attraktivt milliardmarked

Når FN går på shopping, bliver der handlet stort. I 2010 indkøbte organisationen produkter og services for 75 mia. kr. Et seminar i juni måned sætter fokus på danske virksomheders muligheder.
”Eksportmarked” er næppe det første, der falder danske virksomheder ind, når de tænker på FN. Ikke desto mindre købte FN i 2010 ind for 75 mia. kr.

Derfor afholder generalkonsulatet i New York og DI den 6. og 7. juni et seminar i København, hvor udvalgte indkøbere fra en bred vifte af FN-organisationer fortæller, hvad der skal til for at komme i betragtning som leverandør til FN.

Der vil være ekstraordinært fokus på salg af innovative produkter, Global Compact, partnerskaber og samarbejder, og der bliver mulighed for en-til-en møder med indkøberne.

Danske virksomheder solgte for 2,5 mia. kr. i 2010
Danmark er et af de lande, der sælger flest produkter og serviceydelser til den verdensomspændende organisation. Af de 75 mia. kr. i 2010, gik der ordrer for godt 2,5 mia. kr. til danske virksomheder.

FN’s vifte af behov er bred; ud over produkter, der omfatter alt fra kommunikationsteknologi over maskindele til nødhjælp, er der også gode muligheder for at sælge serviceydelser som markedsføring og informationsydelser, samt bygge-, ingeniør- og miljørådgivning.

Læs mere på www.um.dk
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.062