23948sdkhjf

Louis Poulsen satser på private forbrugere i Kina

Når Louis Poulsen Lighting i maj åbner en ny afdeling i Beijing, er det med de private kinesiske brugere for øje.
Louis Poulsen Lighting satser på det stærkt voksende segment af købestærke private forbrugere, når lampeproducenten åbner en ny afdeling i Beijing, Kina.

Direktør i Louis Poulsen Lighting, Søren Schøllhammer, siger til Børsen, at man ikke har fokus på erhvervslivet i det folkerige land.

- Det skyldes, at logistikken i det enorme rige ikke er til, at vi også går ud og satser på det professionelle marked, forklarer han.

Louis Poulsen Lighting har hidtil blot haft en afdeling i Singapore til at betjene det asiatiske marked, så åbningen i Beijing bliver virksomhedens første skridt i Kina.

- Med tilstedeværelsen i både Beijing og Singapore sætter vi nu for alvor gang i det kinesiske og asiatiske marked, siger Søren Schøllhammer.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.063