Den transsibiriske jernbane fragtede varer hjem til Kamstrup under krisen

Kamstrups supply chain har været udfordret til det yderste under coronakrisen, og der er præsteret flere feberredninger. Adm. direktør Kim Lehmann har hver dag haft møde med supply-folkene i kriseteamet.
Undervejs har der været flere feberredninger for at få forsyninger hjem til Danmark. Kamstrup har blandt oplevet direktører i Kina og Italien, som selv har sat sig i en lastbil for personligt at sørge for, at komponenter til Kamstrup kom frem på trods af coronakrisens restriktioner.
Kamstrup har også i stigende grad måtte bruge den transsibiriske jernbane til at få varer hjem fra Kina i en tid, hvor flytrafikken næsten er indstillet.
Det skriver Jernindustri.dk
- Vi etablerede tidligt en nøje overvågning af alle vores underleverandører, først de kinesiske, og derefter de europæiske, så vi hele tiden havde overblik over, hvem der nu var i krise, og om der var andre måder at få komponenter frem på, fortæller Kim Lehmann, adm. direktør for Kamstrup.
Du kan læse hele historien her:
LÆS her: Corona trak topchef ind i driften (kræver login)
Kamstrup producerer el- varme- og vandmålere, og firmaet indkøber en lang række komponenter fra Asien og Europa.