23948sdkhjf

Voksende Starbucks-partnerskab sætter skub i væksten hos Frandsen

Overalt i EU og Mellemøsten får kaffedrikkere en lille bid af Danmark, når de nyder nybrygget kaffe hos den internationale kaffekæde Starbucks.

Danske Frandsen Project, der er en del af møbel- og lampevirksomheden Frandsen Group, har nemlig et tæt samarbejde med kæden. Og det samarbejde bliver lige nu endnu tættere.

En håndfuld nye lampedesigns er nemlig på trapperne i et tæt samarbejde mellem Starbucks’ design-team og Frandsen Project, og allerede nu er 15 produkter fra Frandsen Project en del af det faste designsortiment hos kaffekæden.

Det skal på sigt blive til endnu flere.

- Vi er meget stolte af vores partnerskab med Starbucks. Samarbejder med globale kæder som Starbucks er meget vigtige, og de motiverer os til at levere produkter og service af højeste kvalitet, fortæller direktør i Frandsen Project Thomas Hansen, der er direktør i Frandsen Project.

Årsag til vokseværk
Det voksende samarbejde med den store internationale kaffekæde afspejler sig også på bundlinjen Frandsen Project.

- Omsætningen holder vi for os selv, men det er et betydeligt bidrag til vores vækst de seneste par år, fortæller Thomas Hansen til Electronic Supplys søstermedie Wood Supply.

Tidligere på ugen offentliggjorde Frandsen Lighting, der ejer Frandsen Group, årsregnskab for 2018. Med et resultat før skat på 20,5 millioner blev det ottende år i træk, at selskabet leverede et rekordregnskab.  

Foruden samarbejdet om det faste designsortiment hos Starbucks leverer Frandsen Project også lamper til flagship-cafeerne i kæde. 

Samarbejdet opstod så småt med nogle få produkter i 2016 og har siden udviklet sig til et partnerskab på såvel design som udvikling.

Starbucks-sortimentet indeholder pendler, bordlamper, væglamper og gulvlamper.

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.046