23948sdkhjf

Ændringer udfordrer Dynaudios organisation

Højttalerproducenten bruger masser af energi på at åbne kanaler til fremtidig salg og vækst.
Udvikling og nye produkter er ikke det eneste, Dynaudio investerer i. Højttalerproducenten har også sat gang i ændringer i salgsorganisationen, som skal sikre vækst og salg via nye salgskanaler.

Hermed tilpasser Dynaudio organisationen til det skiftende højttalermarked, hvor nye produkter går via nye typer forhandlere.

- På det traditionelle højttalermarked er der en distributør med HiFi-produkter, som han sælger til dealere i hans område. Det netværk kan håndtere traditionelle højttalere (hvor Dynaudios styrke ligger, red.). Men nye typer højttalere er i andre butikker, så nu skal vi åbne salgskanaler for de produkter. Det er nyt for Dynaudio, forklare administrerende direktør Lars Prisak til Electronic Supply.

Opmanding i salg og marketing
De organisatoriske ændringer i salgsorganisationen smitter også af på, hvor Dynaudio henter nye folk ind.

På ansættelsessiden stod 2015 i udviklingsafdelingens tegn. Afdelingen voksede til 40 mand, og selvom den gerne skal nå de 50 inden udgangen af 2016, sker der nu mere i salg og marketing på mandskabssiden, oplyser Lars Prisak.

Ligesom Dynaudio bruger energi på ændringerne i salgsorganisationen, har selskabet investeret i nye højttalermodeller og typer, som kan sikre Dynaudio en større del af det voksende marked for convenient audio, lyd man kan tage med sig og automatisk koble op.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.079