23948sdkhjf

Kunderne skal hjælpe KK til milliardmål

Amerikansk forbindelse skal hjælpe KK Wind Solutions med at ramme skiven hver gang.
KK Wind Solutions vil tættere på kunderne for at forstå, hvad de helt præcist efterspørger. For det skal være slut med at udvikle produkter ud fra en antagelse om, hvad kunden vil have.

- Der har været en tendens, når vi har udviklet, at vi har forsøgt at gætte os frem til, hvad kunden vil have. Det har været med begrænset succes, når vi kigger tilbage. Vi har haft tiltag, der ikke ramte kunden som forventet, siger administrerende direktør hos den midtjyske leverandør af elektriske systemer til vindmølleindustrien, Tommy Jespersen, til Herning Folkeblad.

Sætter sig i kundens sted
Tilgangen er et af de redskaber, KK Wind Solutions vil bruge for at nå målsætningen om at fordoble omsætningen fra en milliard i 2014 til to på tre år.

For at omsætte ambitionen til handling har KK's ledelse haft en ekspert i forretningsudvikling forbi, amerikanske Andrea Kates. Hun er kommet med input til, hvordan selskabet kan blive bedre til at sætte sig i kundernes sted og dermed komme frem til, hvad de kan tænktes at ville købe i fremtiden.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.062