23948sdkhjf

EM-sejr uvurderlig markedsføring for Lauritz Knudsen

Den eksponering Lauritz Knudsen har fået med herrelandsholdets sejr ved håndbold-EM er uvurderlig, siger en ekspert. Alene på de otte kampe, der blev vist på TV2, har virksomheden fået mellem fire og otte mio. markedsføringskroner foræret.
De danske håndbolddrenge, der netop har vundet EM, har i samtlige kampe båret trøjer med Lauritz Knudsens logo. Det har foræret virksomheden markedsføring for mellem fire og otte mio. kr. Det vurderer nordisk direktør i MEC Access, Katja Moesgaard, ifølge Berlingske Business.

Der går dog et par måneder, før Lauritz Knudsen kan beregne den egentlige værdi af danskernes sejr ved EM, men bronze-medaljen ved VM sidste år gav en eksponering svarende til fire-fem mio. kr.

- Med guldmedaljen bliver både holdet og de enkelte spillere eksponeret mere. På den måde får vi en bedre eksponering, og det betyder rigtig meget for os, siger Heine Knudsen, forretningsudviklingsdirektør i Lauritz Knudsen, til Berlingske Business.

Katja Moesgaard opfordrer virksomheden til at få noget mere ud af sponsorpengene lige nu og her. Det er nu drengene er hele Danmarks helte, og det er nu Lauritz Knudsens navn skal knyttes endnu tættere til landsholdet.

Mere end 2,4 mio. så finalen mellem Danmark og Kroatien, viser tal fra Gallup.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.083