23948sdkhjf

Topsil løser dyr reklamatiossag

Med en ny aftale bliver levering af siliciumskiver genoptaget.
Topsil og den berørte kunde i kundereklamationssagen har tirsdag indgået aftale, der betyder, at kundens minimumskøbsforpligtigelser i den eksisterende langtidskontrakt fordeles over 2015 og 2016 i stedet for et år. Den forlængede kontrakt understøtter dermed en langsommere opstartsfase. Det oplyser Topsil i en selskabsmeddelelse.

Læs også: Kundereklamation præger stadig Topsil-regnskab

Med aftalen har kunden godkendt, at Topsil påbegynder såvel genlevering af erstatningsskiver, samt nysalg. Topsil forventer at kunne levere de første siliciumskiver til kunden i løbet af første halvår 2015.

Kundereklamationen var skyld i, at Topsil måtte nedjustere forventningerne til seneste regnskab.

Læs også: Topsil nedjusterer efter kundereklamation
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.095