23948sdkhjf

B&O og Pepsi i nyt samarbejde

Danske hovedtelefoner er med i Pepsis program "The Art of Football".
B&O Play bliver en del af Pepsis nye kampagne "Live for Now", der med sit program "The Art of Football" har fokus på VM i fodbold.

- Det er enormt spændende at være en del af Pepsis 'Live for Now' Capsule Collection, fortæller Henrik Taudorf Lorensen, Corporate VP for B&O Play i en meddelelse.

B&O Play produkterne vil blive prydet med kunst af Ricardo AKN, Merijn Hos, Zosen og Hattie Stewart.

- Det er en kampagne med mange dimensioner, der omfatter kunst, livsstil og sport – elementer, som inspirerer os og passer godt ind i vores måde at arbejde på hos B&O Play.

B&O Play x Pepsi "Live for Now"-kollektionen kommer til salg i alle Bang & Olufsen butikker, som i forvejen sælger Play-produkter.

Pepsis "Live for Now" Capsule Collection omfatter en lang række produkter på tværs af forskellige kategorier, herunder mode, tøj og accessories, elektronik og skateboards.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.062