23948sdkhjf

Større omsætning eller penge tilbage!

Incordia AB, der er førende på markedet for e-handelsplatforme, indfører nu en garanti for større omsætning. I løbet af ét år skal omsætningen stige med 50-100 pct., ellers tilbyder e-handelsvirksomheden at tage halvdelen af kundens investeringsbeløb tilbage.
Med over 700 e-handelsløsninger ved Incordia, hvad der kræves for at få succes på nettet. Derfor tør man også garantere en stigning i omsætningen. Derfor tilbyder e-handelsvirksomheden at tage halvdelen af kundens investeringsbeløb tilbage, hvis ikke der er opnået en stigning på 50-100 pct. inden for det første år.

- E-handlen har udviklet sig fra en teknisk til en vidensbaseret branche. En moderne e-handelsplads er let at bruge for virksomheden og for kunderne. Teknikken er rygraden, men den er usynlig for de besøgende, siger Jörgen Bertilsson, dir. for Incordia AB.

Sporttema er en virksomhed, der allerede har nydt godt af Incordias viden om e-handel.

- Det første år efter, at vi var skiftet til Incordias e-handelsplatform, steg omsætningen med hele 200 %. Vi har nu kørt med den i to år og er helt tilfredse, siger Pierre Robért, indehaver af Sporttema Sverige AB.

Nu tilbyder Incordia også andre e-handelsvirksomheder at skifte med omsætningsgaranti.

- Vi leverer en helhedsløsning, der øger omsætningen og effektiviserer administrationen. Det betyder, at gevinsten vokser i begge ender. E-handel handler ikke kun om at præsentere varerne på skærmen, men om at tilbyde fleksible betalingsmuligheder og at effektivisere leveringen af varer, siger Jörgen Bertilsson.

Hvis den lovede omsætningsstigning udebliver, så betaler Incordia 50 % af det investerede beløb tilbage.

Kilde: Incordia AB http://www.incordia.dk

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.422