EET Group udvider i Baltikum og Central- og Østeuropa
Som led i koncernens offensive ekspansionsstrategi udvider EET Group sine distributionsaktiviteter på en række nye markeder.
- Vi har, som led i vores planlagte ekspansionsstrategi, etableret salgsselskabet EET Europarts International, siger Group CEO John Thomas fra koncernens hovedkontor i Birkerød.
- Første skridt på vejen for det internationale salgsselsskab er den netop søsatte udvidelse med Estland, Letland og Litauen. Og derudover kommer endnu en udvidelse med et par central- og østeuropæiske markeder, der følger trop hen over sommeren, siger han.
EET Group aflagde i april måned regnskab for 2012 – det bedste regnskab i virksomhedens 26-årige historie. Ambitionerne for resten af 2013 er således fortsat ekspansion.
- Vores internationale organisation og systematiske måde at drive forretning på, gør os i stand til, relativt hurtigt og enkelt, at skalere og udrulle vores distributionskoncept til nye markeder. Og vi forventer da også, at markedsekspansionen vil fortsætte hen over året, lyder vurderingen fra John Thomas.