23948sdkhjf

EET Group udvider i Baltikum og Central- og Østeuropa

Som led i koncernens offensive ekspansionsstrategi udvider EET Group sine distributionsaktiviteter på en række nye markeder.
EET Group har ambitiøse planer for sin ekspansion på nye markeder. Virksomheden distribuerer IT, overvågning og sikkerhedsløsninger samt home entertainment og lifestyle electronics. Via salgsselskaber, under det kommercielle navn EET Europarts, forhandler EET Group sine produkter på 21 markeder i Europa og Afrika. I løbet af sommeren udvides aktiviteterne med yderligere 3 baltiske og 2 central- og østeuropæiske markeder.

- Vi har, som led i vores planlagte ekspansionsstrategi, etableret salgsselskabet EET Europarts International, siger Group CEO John Thomas fra koncernens hovedkontor i Birkerød.

- Første skridt på vejen for det internationale salgsselsskab er den netop søsatte udvidelse med Estland, Letland og Litauen. Og derudover kommer endnu en udvidelse med et par central- og østeuropæiske markeder, der følger trop hen over sommeren, siger han.

EET Group aflagde i april måned regnskab for 2012 – det bedste regnskab i virksomhedens 26-årige historie. Ambitionerne for resten af 2013 er således fortsat ekspansion.

- Vores internationale organisation og systematiske måde at drive forretning på, gør os i stand til, relativt hurtigt og enkelt, at skalere og udrulle vores distributionskoncept til nye markeder. Og vi forventer da også, at markedsekspansionen vil fortsætte hen over året, lyder vurderingen fra John Thomas.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.063