Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://www.rm.dk/om-os/indkob--medicoteknik/udbud-og-indkob/udbud/
Udbyder
Region Midtjylland
Opdateringer
VI.4.3
I stedet for:
Læses:
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation. Andre klager over udbud eller beslutninger skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Der vil ikke blive ydet vederlag til tilbudsgiver i forbindelse med forhandlingerne.
Udbud af PDM-system
Region Midtjylland
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29190929
Skottenborg 26
Viborg
8800
Danmark
Kontaktperson: Anders Jakobsen, Indkøb og Medicoteknik, Oluf Palmes Allé 15, 8200 Aarhus N
E-mail: Anders.Jakobsen@stab.rm.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.rm.dk
Oluf Palmes Allé 15
Aarhus N
8200
Danmark
Kontaktperson: Anders Jakobsen, Indkøb og Medicoteknik, Oluf Palmes Allé 15, 8200 Aarhus N
E-mail: Anders.Jakobsen@stab.rm.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.rm.dk/om-os/indkob--medicoteknik/udbud-og-indkob/udbud/
Del II: Genstand
Udbud af PDM-system.
Kontrakten vedrører anskaffelse, levering (herunder uddannelse af superbrugere og teknisk personale), vedligeholdelse og support af et PDM-system til Region Midtjylland.
I forbindelse med leveringen af systemet, skal der etableres en række integrationer, herunder til regionens EPJ, ligesom systemet efter levering løbende ønskes videreudviklet, således det i videst muligt omfang er opdateret i forhold til regionens kritiske systemer og medicotekniske udstyr.
Idet regionen på nuværende tidspunkt (delvist) anvender forskellige PDM-systemer på de 7 regionshospitaler, er det regionens ønske at konsolidere disse, således at det samme system anvendes på samtlige hospitaler samt på de hospitaler, der ikke måtte anvende et PDM-system i forvejen.
Udbuddet vedrører således anskaffelse, levering (herunder uddannelse af superbrugere og tekniske medarbejdere) samt efterfølgende vedligeholdelse og support af et PDM-system, og har til formål at etablere et velfungerende PDM-system på samtlige anæstesi-, opvågnings- og intensivpladser i Region Midtjylland med henblik på en øget kvalitet i patientbehandlingen. Herudover er det formålet at sikre digitalisering på samtlige anæstesi- og intensivafdelinger, og derigennem sikre et sammenhængende patientforløb samt kvalitet i registrering og præsentation af data indenfor anæstesi, opvågning og intensiv.
Videre skal PDM-systemet ud fra ovenstående hovedformål fungere i sammenhæng med Region Midtjyllands EPJ og medicotekniske udstyr.
Ved udvælgelsen blandt de egnede og kvalificerede ansøgere vil Ordregiver vælge de 4 ansøgere, som i lyset af den udbudte opgave har den bedste økonomiske og finansielle samt tekniske og faglige formåen.
Ved vurderingen vil Ordregiver særligt lægge vægt på referencer fra tilsvarende leverancer, herunder at der er tale om samme system, samme ydelser og leveringen er sket til offentlige kunder.
Udover ovenstående vil der — i prioriteret rækkefølge blive lagt vægt på:
— Årlige antal gennemsnitligt beskæftigede inden for service og support
— Ansøgers samlede omsætning de seneste 3 år.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der henvises til den i udbudsmaterialet vedlagte kontrakt med tilhørende bilag.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Der vil ikke blive ydet vederlag til tilbudsgiver i forbindelse med forhandlingerne.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: erst@klfu.dk
Internetadresse:www.klfu.dk
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: erst@klfu.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0