Fakta om udbudet
Udbyder
Region Midtjylland
Udbud af PDM-system
Region Midtjylland
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29190929
Skottenborg 26
Viborg
8800
Danmark
Kontaktperson: Projektleder Jan Præst
E-mail: JANPRA@rm.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.rm.dk
Del II: Genstand
Udbud af PDM-system
Kontrakten vedrører anskaffelse, levering (herunder uddannelse af superbrugere og teknisk personale), vedligeholdelse og support af et PDM-system til Region Midtjylland.
I forbindelse med leveringen af systemet, skal der etableres en række integrationer, herunder til regionens EPJ, ligesom systemet efter levering løbende ønskes videreudviklet, således det i videst muligt omfang er opdateret i forhold til regionens kritiske systemer og medicotekniske udstyr.
Idet regionen på nuværende tidpunkt (delvist) anvender forskellige PDM-systemer på de 7 regionshospitaler, er det regionens ønske at konsolidere disse, således at det samme system anvendes på samtlige hospitaler samt på de hospitaler, der ikke måtte anvende et PDM-system i forvejen.
Udbuddet vedrører således anskaffelse, levering (herunder uddannelse af superbrugere og tekniske medarbejdere) samt efterfølgende vedligeholdelse og support af et PDM-system, og har til formål at etablere et velfungerende PDM-system på samtlige anæstesi-, opvågnings- og intensivpladser i Region Midtjylland med henblik på en øget kvalitet i patientbehandlingen. Herudover er det formålet at sikre digitalisering på samtlige anæstesi- og intensivafdelinger, og derigennem sikre et sammenhængende patientforløb samt kvalitet i registrering og præsentation af data indenfor anæstesi, opvågning og intensiv.
Videre skal PDM-systemet ud fra ovenstående hovedformål fungere i sammenhæng med Region Midtjyllands EPJ og medicotekniske udstyr.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af PDM-system
Del VI: Supplerende oplysninger
Der vil ikke blive ydet vederlag til tilbudsgiver i forbindelse med forhandlingerne.
Nævnenes Hus, Tolboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: erst@klfu.dk
Internetadresse:www.klfu.dk
Klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II skal være indgivet til Klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse (denne bekendtgørelse) i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Nævnenes Hus, Tolboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: erst@klfu.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0