Fakta om udbudet
Udbyder
Region Midtjylland
Udbud af PDM-system
Region Midtjylland
Berigtigelse
Bekendtgørelse om ændringer eller supplerende oplysninger
Tjenesteydelser
(Supplement til Den Europæiske Unions Tidende, 2017/S 015-023977)
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
29190929
Skottenborg 26
Viborg
8800
Danmark
Kontaktperson: Anders Jakobsen, Indkøb & Medicoteknik, Oluf Palmes Alle 15, 8200 Aarhus N
E-mail: Anders.Jakobsen@stab.rm.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.rm.dk
Del II: Genstand
Udbud af PDM-system.
Kontrakten vedrører anskaffelse, levering (herunder uddannelse af superbrugere og teknisk personale), vedligeholdelse og support af et PDM-system til Region Midtjylland.
I forbindelse med leveringen af systemet, skal der etableres en række integrationer, herunder til regionens EPJ, ligesom systemet efter levering løbende ønskes videreudviklet, således det i videst muligt omfang er opdateret i forhold til regionens kritiske systemer og medicotekniske udstyr.
Del VI: Supplerende oplysninger
Del VII: Ændringer
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation. Andre klager over udbud eller beslutninger skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.