23948sdkhjf

Dansk headset-firma lander store samarbejder

Det danske lydfirma Miiego, der specialiserer sig i "audioprodukter til en aktiv livsstil", vil med to nye samarbejder komme bredere ud til kunderne.

De har sikret sig en aftale med den danske håndboldstjerne Rasmus Lauge, der blandt andet spiller for herrelandsholdet, og desuden lanceret et samarbejde med det svenske bilmærke Volvo.

Det oplyser virksomheden i en pressemeddelelse.

Hos Miiego tror de på, at samarbejdet med Rasmus Lauge vil øge kendskabet til deres brand betragteligt.

- Vi forventer os meget af samarbejdet og glæder os over, at Miiego er blevet en stærk og markant ambassadør rigere. Vi har i forvejen mere end 100 fantastiske brandambassadører på #teammiiego. Alle med en passion for aktiv livsstil og ønske om ekstraordinær god lyd og komfort. Så Rasmus er en blandt mange, og skal selvfølgelig også spille sig på holdet hos os, vi har trods alt vundet flere priser end ham - endnu, lyder det i pressemeddelelsen fra CCO Michael Panduro.

I forhold til den svenske bilfabrikant Volvo indebærer samarbejdet, at de har lanceret en række "Volvo-editions" af Miiego-høretelefonerne.

Samarbejdet skal i stil med håndboldsamarbejdet øge kendskabet til Miiegos brand.

- Det er altid spændende med samarbejde på tværs af brands, og vi er stolte af, at Volvo har valgt os som deres audiopartner og leverandør på disse to premium-audioprodukter. Måden, hvorpå Volvo præsenterer og markedsfører disse nye produkter, ser meget lovende og spændende ud, og vi ser frem til et fortsat godt og tæt samarbejde, siger Miiego-CEO Christian Jeppesen.

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109