ADI Alarmsystemer vil tættere på kunderne
Med fokus på øget support og undervisning i nye teknologier vil ADI Alarmsystem styrke samarbejdet med sine kunder og leverandører, og dermed gøre sine kompetencer mere synlige.
- Teknologierne i sikkerhedsbranchen bliver stadig mere komplicerede. Og slutkunderne stiller naturligvis stadig større krav. Det kræver stor indsigt hos os som distributører, mener Thomas Lausten.
Hvor mange firmaer i branchen tager udgangspunkt i produkterne, finder ADI løsningerne ved at tage udgangspunkt i kundernes behov og derefter finde den optimale løsning hos de mange producenter, som ADI repræsenterer.
- Vi har megen viden om teknologi og erfaringer, vi gerne vil dele med vore kunder. Vidensdeling er af stor betydning for alarminstallatørerne og stor værdi for deres kunder – slutbrugerne, lyder det fra Thomas Lausten.
Sikkerhedsbranchen er under forandring
De øgede krav til leverandører, distributører og alarminstallatører er ifølge ADI et resultat af store ændringer i branchen. Branchen er ved at konsolidere sig og indgå i tættere samarbejder.
- Slutbrugerne og deres forsikringsselskaber stiller stadig større krav til sikringen, som alarminstallatørerne skal kunne opfylde. Derfor skal alle dele af branchen kunne levere den nødvendige tekniske support, siger Thomas Lausten.
Efter at have arbejdet i flere andre europæiske sikringsmarkeder gennem de seneste år har han oplevet hvilke krav, der stilles til produkter og leverandører i et stadigt mere konkurrencepræget marked. Det er med denne erfaring, at han vil sikre, at ADI møder kundernes forventninger til produkter, uddannelser, salgs- og teknisk support og leveringshastighed i alle nordiske lande.
- Der stilles store krav til alarminstallatørerne og de leverandører, de vælger at samarbejde med. ADI har lavet en nordisk strategi for at kunne løfte vores del af opgaven, slutter Thomas Lausten.