Blue Line giver medarbejderne æren for vækst
Soliditet har givet Blue Line kredit rating AAA (triple A) i en tid, hvor finanskrisen ellers har beskåret det fornemme selskab af yderst kreditværdige danske virksomheder til kun 4 procent.
Det mener direktør Niels Pedersen.
- Jeg er meget stolt over både at kunne skabe betydelig vækst og samtidig sikre en solid økonomi. Det er kun lykkedes gennem et fantastisk engagement fra alle i organisationen, siger han.
En positiv cirkel
Blue Line har taget markedsandele og vundet flere betydelige kundekontrakter de seneste år. Kundelisten tæller kendte navne indenfor bl.a. den maritime industri, pharma/medico, fødevareproduktion, field-service, og detailhandel.
Netop kombinationen af engagerede medarbejdere og tilfredse kunder har vist sig at være en konstruktiv konstruktion for Blue Line.
- Stort engagement giver mere tilfredse kunder og dermed grundlaget for vækst som bliver til en sund og stærk cirkel, pointerer Niels Pedersen.
Tager ansvar i alle aspekter
Blue Lines produkter er bl.a. driftsikre industricomputere og monitorer samt håndholdte og bærbare enheder til brug i hårde miljøer og monteret i køretøjer. I forretningsområdet digital signage leveres dynamiske elektroniske reklameskilte til at skabe vækst i detailhandlen og store displays til information i det offentlige rum både inden- og udendørs.
- Typisk tager Blue Line ansvaret for alle aspekter i samarbejdet fra ide og sammensætning til levering og efterfølgende service, siger Niels Pedersen.
Herved sparer kunden betydelige ressourcer, ændrer faste omkostninger til variable omkostninger og kan optimere "time-to-market" – altså tiden fra idé til færdig løsning og dermed høste gevinsten tidligere.
- Ofte skabes løsningerne i tæt samarbejde mellem kundens og Blue Lines medarbejdere. Engagement, kompetencer og kreativitet forenes til innovative resultater, slutter Niels Pedersen.