23948sdkhjf

B&O atter bedst til bilen

For tredje år i træk har læserne af det tyske bilmagasin ”auto motor und sport” valgt Bang & Olufsen Automotive som den bedste løsning inden for Car-HiFi.
Bang & Olufsen Automotive leverer den bedste lyd til bilen.

Det mener læserne af det anerkendte tyske bilmagasin ”auto motor und sport”, som for tredje år i træk rangerer det danske firma højst, når det gælder kategorien Car-Hifi.

Bang & Olufsen var også øverst på listen for fem år siden, så det er i alt fjerde gang, virksomheden løber med æren i undersøgelsen, som har deltagelse af omkring 100.000 respondenter.

- Det er vi selvfølgelig rigtigt glade for. Jeg tror, det hænger sammen med, at vi fortsat lancerer en række nye og spændende produkter i markedet. Vi har præsenteret en lind strøm af nyheder i løbet af det seneste år, og det er med til at styrke vores position, siger Jens Peter Zinck, Managing Director i Bang & Olufsen Automotive, til Electronic Supply.

Læs også: B&O vil udvide succesområde

Han glæder sig over, at Bang & Olufsen så rigtigt, da man tog beslutningen om at bevæge sig ind på markedet for lydudstyr til biler.

- Det er et meget spændende marked, og det er værd at notere sig, at læserne af ”auto motor und sport” valgte netop Car-Hifi som den tredje mest interessante produktkategori i år, pointerer han.

Holder øje med markedet
Bang & Olufsen lancerede senest udstyr til den nye Audi A3 , hvorved man har taget skridtet ind i en ny klasse i form af de såkaldte Premium Compact-biler. Mens Jens Peter Zinck ikke udelukker, at Bang & Olufsen vil ekspandere satsningen yderligere inden for dette område, understreger han, at en eventuel ny partner skal have samme appel som de nuværende fire i form af Audi, Aston Martin, BMW og Mercedes-AMG.

- Vi synes, det går rigtigt fint med de fire partnere, vi har i øjeblikket, men vi har også hele tiden et øje på, hvad der sker i industrien. Vi har en vækstambition, som vi har i sinde at følge, men skal vi udvide, holder vi os til, at vores partnere skal tilhøre Premium Compact- eller Luxury-klassen. Det er de biler, vi deler kundegrupper med, understreger Jens Peter Zinck.

Bang & Olufsen lancere for nylig brandet B&O Play, som skal lokke flere unge – og mindre købestærke – kunder til butikken. Kunne man forestille sig et lignende sats inden for automotive-området?

- Så skulle det være under B&O Play, man adresserede nogle andre bilproducenter. Det er ikke noget, der er konkrete planer om lige nu, men engang ude i fremtiden kan man da ikke udelukke det, siger Jens Peter Zinck.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.126