23948sdkhjf

Aura får pris af Frost & Sullivan

Belysningsselskabet Aura Light belønnes for at have skabt værdi for sine kunder med European Lighting Equipment Customer Value Enhancement award 2011
Prisen er tildelt af det globale analysefirma Frost & Sullivan, og vækker naturligvis glæde hos Aura Light.

- Vi er meget stolte over, at Frost & Sullivan har givet os denne pris. Det vil motivere os og fremme vores arbejde med bæredygtighed yderligere, men samtidigt give en positiv opmærksomhed til vores belysningsløsninger, siger Martin Malmros, koncernchef og administrerende direktør for Aura Light International AB.

Aura har bevidst haft fokus på netop at skabe værdi for kunderne gennem en tredelt strategi. Det har vist sig at være en succes hos både eksisterende og nye kunder. Og strategien hjælper Aura til yderligere en fremragende præstation på det europæiske marked for belysning.

- Med denne pris bekræfter eksperter i branchen, at vores fokus på at udvikle og levere kvalitetsløsninger til belysning, som giver vores kunder direkte besparelser uden yderligere investeringer, er rettidig, siger Martin Malmros.

Frost & Sullivan har tildelt Aura prisen med følgende motivering:
"Ud over fremragende produktkvalitet og hurtig produktudvikling, er Auras engagement for sine kunder og virksomhedens evne til at hjælpe dem med at spare energi og være mere bæredygtige, til stor gavn - selv i tider hvor kundens budget er begrænset. Aura følger ordsproget, at ingen energibesparelser, med en god tilbagebetalingstid, er for små til at blive bemærket. Aura foretrækker at vurdere og reagere på individuelle behov snarere end at presse en "passer alle"-løsning igennem."

Om prisen:
Frost & Sullivan Award for Customer Value Enhancement tildeles den virksomhed, der har vist en høj kvalitet af gennemførelsen af strategier, der aktivt skaber værdi for sine kunder, med fokus på at forbedre afkastningen på den investering, som kunderne foretager i deres ydelser eller produkter. Denne pris anerkender virksomhedens fokus på at øge værdien som kunderne får, udover bare god kundeservice, hvilket fører til øget kundeloyalitet og i sidste ende flere kunder.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.11