23948sdkhjf

TARGIT er det mest udbredte BI-værktøj

TARGIT er det BI-produkt, der proportionelt set bliver brugt af flest ansatte i virksomheder, der har implementeret Business Intelligence.
Det viser den netop offentliggjorte BI Survey 10, der er foretaget af det branchekendte analysebureauet BARC. Samtidig viser undersøgelsen, at TARGIT er et af de BI-produkter, der bliver brugt i flest afdelinger i en organisation.

TARGITs udviklingsdirektør Morten Middelfart glæder sig over oplysningerne:

- Det er jo det, vi har arbejdet hen imod i mange år. Hele vores produktfilosofi er baseret på, at viden skal så langt ud i organisationen som muligt med færrest mulige klik, og det giver virksomhederne lyst til at bruge og udbrede produktet internt.

Vunder på brugervenlighed og funktionalitet
Ifølge BI Survey 10, er TARGITs mobile BI app den mest udbredte af slagsen blandt BI-brugere hvis BI-udbyder tilbyder en sådan app.

- Knap halvdelen af de adspurgte TARGIT-kunder i undersøgelsen bruger endda vores mobile BI-løsning eller planlægger at komme i gang med den inden for det næste år. Det betyder, at TARGIT tager føringen på markedet for mobil BI med vores TARGIT iTop til iPhone og iPad, siger Morten Middelfart.

Barney Finucane, der er ledende analytiker ved BARC, mener, at TARGIT især er populær på grund af brugervenlighed og funktionalitet.

BI Survey 10 fortæller tilmed, at danske TARGIT står som Business Intelligence-købernes foretrukne værktøj, når der sammenlignes med virksomhedens nærmeste og største konkurrenter på markedet. I 80 procent af de tilfælde, hvor TARGIT fremfører en præsentation af deres BI-software TARGIT BI Suite, vælger den potentielle kunde at købe TARGIT frem for konkurrentens produkt.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125