GN i kinesisk offensiv
Danske høreapparater kommer ud i 110 kinesiske butikker
Administrerende direktør for GN Hearing Anders Hedegaard (nr. to fra højre) udtrykker store forventninger til samarbejdet med kinesiske Earway. Foto: GN
GN Hearing har indgået et strategisk partnerskab med den kinesiske detailkæde EarWay. Det oplyser GN i en pressemeddelelse.
Samarbejdet skal etablere GNs Beltone-mærke på det kinesiske marked.
- Vi er meget begejstrede for vores partnerskab med Earway. Det er det største skridt, vi nogensinde har taget på det kinesiske marked, som har et kæmpestort og yderst attraktivt potentiale for os, siger Anders Hedegaard, administrerende direktør for GN Hearing, og tilføjer, at der er opbygget et stærkt team i Kina det seneste halve år.
Earways netværk tæller over 110 butikker i de fire kinesiske regioner Sichuan, Shandong, Jiangsu og Guangdong.
De seneste to år har GN Hearing oplevet stor vækst i Kina.