23948sdkhjf

Atter medvind til B&O

Struer-virksomhedens to nyeste fjernsyn går som varmt brød på koncernens vigtigste markeder.
Det viser en rundringning foretaget af Alm. Brand Markets til 45 af B&O’s forhandlere i Danmark, Tyskland og Storbritannien. Det skriver Børsen.

Her forlyder det, at specielt B&O’s to seneste lanceringer BeoVision 10 og BeoVision 7 er faldet i forbrugernes smag.

Kan løfte omsætningen
- At B&O teknologisk, designmæssigt og prismæssigt har ramt rigtigt, er meget positivt, og det reducerer risikoen i aktien betragteligt. Det er også noget, der virkelig peger fremad, fordi det kan være med til at løfte omsætningen, siger Brian Rathje, der er aktieanalytiker hos Alm. Brand Markets, til Børsen.

Han forventer dog ikke, at succesen vil kunne ses i B&O’s halvårsregnskab, der bliver præsenteret om 1½ uge. Regnskabet blev nemlig afsluttet med udgangen af november, og BeoVision 10 blev først lanceret midt i oktober og BeoVision 7 endnu senere.

B&O selv har ikke kommenteret salgssuccesen, men forventer en halvårsomsætning på 3,2 mia. kr. og et nul-resultat.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.048