God start for ny B&O-fladskærm
Forhandlerne melder om stor interesse for Beovision 10. Topchef Karl Kristian Hvidt Nielsen glæder sig over succesen.
- Det er jeg utrolig glad for. Det svarer meget godt til det, vi oplever. Beovision 10 har fået en utrolig positiv modtagelse næsten alle steder. Det virker som om, at tv'et prismæssigt, teknologisk og designmæssigt har ramt et sted, hvor rigtigt mange gerne vil være med. Jeg tror, at vi får meget travlt. Vores foreløbige indikatorer tyder på en rigtig god modtagelse fra forhandlerne, målt på forretningernes bestillinger, siger B&O’s topchef Karl Kristian Hvidt Nielsen til Økonomisk Ugebrev.
Paradoksalt nok kan succesen dog vise sig at blive et mindre problem for Struer-virksomheden. Flere forhandlere frygter nemlig, at B&O ikke er i stand til at levere fladskærmene i samme tempo, som de sælges i butikkerne, og at der derfor vil opstå flaskehalse.