23948sdkhjf

God start for ny B&O-fladskærm

Forhandlerne melder om stor interesse for Beovision 10. Topchef Karl Kristian Hvidt Nielsen glæder sig over succesen.
Efter blot få dage på markedet tyder alt på, at forbrugerne har taget det nye Beovision 10 til sig. I hvert fald melder flere større forhandlere om god efterspørgsel på den nye skærm. I de to B&O-forretninger i Århus havde man fx efter tre dage solgt 17 skærme, og i København meldes der om endnu større interesse. Det skriver Økonomisk Ugebrev.

- Det er jeg utrolig glad for. Det svarer meget godt til det, vi oplever. Beovision 10 har fået en utrolig positiv modtagelse næsten alle steder. Det virker som om, at tv'et prismæssigt, teknologisk og designmæssigt har ramt et sted, hvor rigtigt mange gerne vil være med. Jeg tror, at vi får meget travlt. Vores foreløbige indikatorer tyder på en rigtig god modtagelse fra forhandlerne, målt på forretningernes bestillinger, siger B&O’s topchef Karl Kristian Hvidt Nielsen til Økonomisk Ugebrev.

Paradoksalt nok kan succesen dog vise sig at blive et mindre problem for Struer-virksomheden. Flere forhandlere frygter nemlig, at B&O ikke er i stand til at levere fladskærmene i samme tempo, som de sælges i butikkerne, og at der derfor vil opstå flaskehalse.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.112