23948sdkhjf

Nyheder skal sikre fremtidens B&O

Struer-virksomheden vil i den kommende tid lancere en strøm af nye produkter for at knække den nedadgående salgskurve. I går blev den første nyhed præsenteret.
En 40-tommer fladskærm i den nye ”slim-line”-tv-familie havde i går verdenspremiere i Købehavn. Og det er et produkt, som B&O forventer sig meget af. Ifølge Børsen venter Struer-virksomheden at kunne hente i nærheden af trekvart mia. kr. i omsætning inden foråret 2010, hvor regnskabsperioden 2009/10 slutter. Strategien er, at de nye produkter skal bidrage med 25 pct. af koncernomsætningen, som i 2009/10 ventes at blive omkring 3 mia. kr.

B&O’s koncernchef Kalle Hvidt Nielsen oplyser desuden, at der er endnu en fladskærmsnyhed i vente op til jul og i foråret lanceres et par audio-produkter samt en fastnet-telefon.

Kilde: Børsen

Læs mere om: B&O
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094