23948sdkhjf

B&O vil åbne 200 nye salgssteder

Den danske koncern vil udnytte de sydkoreanske forbrugeres interesse via en stor salgssatsning i Sydkorea.
B&O vil have 200 nye salgssteder i Sydkorea om tre år. Det skriver Børsen med henvisning til Korea Times.

Årsagen til den voldsomme udvidelse skulle dels være den store interesse, de sydkoreanske forbrugere viser for det danske firmas produkter, dels at sydkoreanerne både har penge til at købe B&Os dyre produkter og det lidt billigere B&O-Play-brand.

Omfanget af udvidelsesplanen bliver godt illustreret ved et kig i B&Os seneste årsrapport. Der fremgår det, at B&O Play-produkter blev solgt via 582 tredjepartsforhandlere rundt om i verden.

Storsatsningen i Sydkorea afføder også spekulationer om, hvorvidt det hænger sammen med LG og Samsung, der – på rygteplan - er blandt bejlerne til B&O.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.157