23948sdkhjf

Ny aftale skal fordoble salget af succes-produkt

Med en amerikanske distributionsaftale i hånden forventer Ambu at fordoble salget af det succesfulde vdeoskop aScope i USA.
Medicoproducenten Aambu og Tri-anim Health Services har underskrevet en partnerskabsaftale om distributionen af Ambu-produkter i Nordamerika.

Partnerskabet, der træder i kraft den 1. oktober 2015, giver Tri-anim lov til at sælge fire produktkategorier fra Ambu’s portefølje. Særligt aScope, en engangs-videoskop og monitor Ambu allerede har haft stor succes med, er der knyttet store forventninger til.

- Det forventes, at det kombinerede salg af aScope i USA fordobles i regnskabsåret 2015/16 som resultat af den indgåede distributionsaftale, skriver Ambu i en selskabsmeddelelse.

- Tri-anim har en omfattende salgs- og distributions-struktur i USA, og der er ingen tvivl om, at Tri-anim sammen med Ambus fokuserede salgsstyrke vil være i stand til at nå flere potentielle aScope-kunder. Dette partnerskab er en vigtig del af vores langsigtede forretningsstrategi for aScope i Nordamerika, siger
Lars Marcher, administrerende direktør i Ambu.

Forrygende salg af aScope fik først på året Ambu til at udvide firmaets fabrik i Malaysia for at følge med efterspørgslen.

Distributionsaftalen dækker fire produktgrupper:
• Ambu aScope - engangs-videoskop og monitor. Eksklusive distributionsrettigheder for nye kunder.
• Ambu ACTion Pain Pumps – engangs-pumper til smertelindring. Ikke-eksklusive distributionsrettigheder.
• King Vision – engangs-videolaryngoskop. Ikke-eksklusive distributionsrettigheder.
• Ambu AuraGain – engangs-larynxmasker. Ikke-eksklusive distributionsrettigheder.
Læs mere om: Ambu
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.081