23948sdkhjf

Kamstrup ser gode muligheder i sydøstasiatisk salgshus

Et kommende innovations- og salgshus, Danish Water Technology House i Singapore, skal hjælpe danske virksomheder i gang.
Virksomheden Kamstrup ser store muligheder i huset og medvirker på virksomhedsworkshops den 18. og 19. november i Silkeborg og København.

- De sydøstasiatiske lande har vækstrater på 5-10 procent, desuden er lande som Vietnam, Cambodja og Indonesien kendetegnet ved en befolkningssammensætning, hvor 50 procent er under 30 år. Det giver en ændret befolknings- og forbrugsadfærd, som presser landene til at sætte bedre vandforsyning og spildevandshåndtering på dagsordnen, siger Mikael Hansen, der er Kamstrups General Sales Manager for Asien og Mellemøsten, i en pressemeddelelse.

Kamstrup har været aktive i Sydøstasien mere end 15 år de seneste 4 år med centralt afsæt i Singapore, især inden for intelligent varme- og kølemåling i den kommercielle sektor, men satser nu også på øget fokus rettet mod vandforsyningsselskaber.

- Vi ligger langt fremme i fødekæden, og forsyningsvirksomheder skal have basale teknikker på plads, før de køber ind hos os. Med Danish Water Technology House kan vi som del af en samlet løsning åbne større døre, komme højere op i hierarkiet hos kunderne og nyde godt af at markedsføre os sammen med andre. I anden sammenhæng er vi med i fælles brancherelaterede salgsinitiativer specielt inden for fjernvarmebranchen, og det virker effektivt på salget, forklarer Mikael Hansen.

Ved de åbne workshops skal virksomhedernes præcise behov i huset kortlægges, skriver Eksportforeningen i en pressemeddelelse.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078