B&O forlænger aftalen med formel 1-hold
Den danske hifi-producent Bang & Olufsens logo pryder også de næste to sæsoner Ferraris røde Formel 1-bil. Det skriver Struer-selskabet i en pressemeddelelse.
Topchef i Bang & Olufsen, Kristian Teär, er begejstret for, hvad 2024-sæsonen vil bringe.
- Vi har været meget tilfredse med vores partnerskab med Scuderia Ferrari, og vi håber, at vi kommer til at udvikle og styrke vores samarbejde endnu mere i den kommende sæson.
Ferrari-chef begejstret
Også i det italienske er der glæde over det fornyede samarbejde med danskerne, lyder det fra Lorenzo Giorgetti, Chief Revenue Officer i Scuderia Ferrari.
- Med en fremragende partner som Bang & Olufsen kan vi fortsætte med at tilbyde vores gæster ved Grand Prix'er en førsteklasses oplevelse.
- Bang & Olufsen er, ligesom os, drevet af konstant teknologisk udvikling, en passion for smukke ting og en fortsat stræben efter innovation. Jeg er sikker på, at vi i de kommende år vil få mest muligt ud af vores partnerskab og skabe muligheder til gavn for begge selskaber.