B&O forlænger aftalen med formel 1-hold
![](https://image.nordjyske.dk/users/nordjyske/images/100595147.jpg?t%5Bstrip%5D=true&t%5Bcrop%5D%5Bwidth%5D=3840&t%5Bcrop%5D%5Bheight%5D=2159&t%5Bcrop%5D%5Bx%5D=0&t%5Bcrop%5D%5By%5D=1&t%5Bresize%5D%5Bwidth%5D=660&t%5Bresize%5D%5Bheight%5D=371&accessToken=bb48c4ae112be44080241dd12f442c095332e9100445f701f0c0f71c62a6f884)
Den danske hifi-producent Bang & Olufsens logo pryder også de næste to sæsoner Ferraris røde Formel 1-bil. Det skriver Struer-selskabet i en pressemeddelelse.
Topchef i Bang & Olufsen, Kristian Teär, er begejstret for, hvad 2024-sæsonen vil bringe.
- Vi har været meget tilfredse med vores partnerskab med Scuderia Ferrari, og vi håber, at vi kommer til at udvikle og styrke vores samarbejde endnu mere i den kommende sæson.
Ferrari-chef begejstret
Også i det italienske er der glæde over det fornyede samarbejde med danskerne, lyder det fra Lorenzo Giorgetti, Chief Revenue Officer i Scuderia Ferrari.
- Med en fremragende partner som Bang & Olufsen kan vi fortsætte med at tilbyde vores gæster ved Grand Prix'er en førsteklasses oplevelse.
- Bang & Olufsen er, ligesom os, drevet af konstant teknologisk udvikling, en passion for smukke ting og en fortsat stræben efter innovation. Jeg er sikker på, at vi i de kommende år vil få mest muligt ud af vores partnerskab og skabe muligheder til gavn for begge selskaber.