23948sdkhjf

Telefunken på nordisk indtog

Tyske Telefunken planlægger et snarligt indtog på det nordiske marked, hvor dyre og avancerede produkter byder B&O konkurrence.
Tyske Telefunken har planer om at indtage det nordiske marked med avancerede og dyre produkter, der henvender sig til segmentet fra 40 år og opefter. De er dermed en konkurrent til danske B&O, skriver dagbladet Børsen i dag.

Det er blandt andet med fladskærms-tv i den dyrere ende af skalaen, der står på den tyske gigants visitkort, når de kommer til norden for at hilse på. Arnoux Desurmont, senior vice president hos Telefunken venter at kunne konkurrere på prisen, der bliver knap så dyr, som hos B&O.

I modsætning til mange andre producenter, der kun satser på fladskærmsteknologi, så er Telefunken også på markedet med de såkaldte DLP-apparater, der anvender bagprojektion. Ophængt på væggen bruger skærmene skjulte antenner til trådløst at modtage tv-signaler fra f.eks. dvd-afspillere eller satellitbokse.

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.141