23948sdkhjf

Ny flagskibsbutik skal genetablere B&O i Kina

Kinas mest respekterede klassiske pianist og et nyt butikskoncept skal genetablere B&O’s brand i landet.
B&O åbnede torsdag en såkaldt flagship store på en af Shanghais mest eksklusive addresser. Det skriver Jyllands-Posten.

Lars Galsgaard, som er B&O’s chef i Kina, forventer, at butikken hurtigt vil blive en rentabel forretning.

- Jeg kan sige, at med de salgstal, som vi har i nogle af vores bedst placerede butikker i Kina, er der break-even, selv med en (så dyr) location som denne, siger han til Jyllands-Posten.

Ved lanceringen af det nye butikskoncept var bl.a. den verdensberømte kinesiske pianist Li Yundi, som er blevet brand-ambassadør for Struer-virksomheden.

Det nye butikskoncept er udviklet i håb om, at B&O kan tage andele på det kinesiske luksusmarked, som skal vende nedgangstiderne for den danske virksomhed.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.093