B&O skruer op for B2B-fokus
I fjor lød det fra Bang & Olufsen, at de agtede at skrue op for deres B2B-tilstedeværelse.
Det skulle blandt andet ske med Teams- og Zoom-integrering af virksomhedens produkter, og det er de nu kommet et skridt nærmere.
B&O oplyser nemlig i en pressemeddelelse, at de netop har lanceret deres Beocom Portal til Microsoft Teams.
I praksis indebærer integrationen, at headsettet er kompatibelt med Teams ved at knapper og lignende på headsettet kan bruges med Teams' funktioner.
Hensigten med Beocom Portal er, at det kan bruges både i professionelle og private sammenhænge, lyder det i pressemeddelelsen.
Det er i tråd med ambitionerne fra i fjor, da B&O lancerede deres B2B-strategi.
- Der er en stigende efterspørgsel efter multifunktionelle high-end lydprodukter, der kan bruges både til arbejde og i fritiden – uden at gå på kompromis med hverken kvalitet eller design. Bang & Olufsen har en unik position i forhold til at møde den efterspørgsel. Vi er kendt for at skabe langtidsholdbare produkter i et tidløst design, der også har en fantastisk lyd. Certificeringerne til Microsoft Teams og Zoom er til med til at gøre lydoplevelsen og funktionaliteten endnu bedre, og vi forventer, at vores Enterprise-forretning vokser i de kommende år, sagde John Howard, der er ansvarlig for B&Os Enterprise-forretning, sidste år.