23948sdkhjf

B&O skal have roterende butikker

B&O afslører et helt nyt design til sine butikker i forbindelse med åbningen af en ny flagship store i København.
Senere på året lanceres konceptet i butikker i resten af verden. Et hold ledet af Johannes Torpe, Bang & Olufsens første kreative direktør nogensinde, er ansvarlig for det nye butikskoncept.

- Bang & Olufsen-butikken er det sted, hvor eksisterende kunder og den nye og kræsne generation af unge forbrugere kan høre, se, føle samt prøve Bang & Olufsens produkter, fortæller kreativ direktør Johannes Torpe.

- Vi har designet en butik, som emmer af luksus, men samtidig byder alle for hvem lyd er vigtig, varmt velkommen. Det nye koncept er designet til at pirre nysgerrigheden, mens man bevæger sig rundt i butikken. Vi ønsker, at så mange som muligt får anledning til at komme ind og udforske vores magiske oplevelsesunivers, siger Johannes Torpe.

Tre zoner vækker alle sanser
I hjertet af det nye butikskoncept er der opstillet en væg helliget alle de bedst sælgende Bang & Olufsen højtalere. Man kan lytte til al slags musik, inklusive sin egen playliste streamet fra sin smartphone og teste lyden fra den mindste højttaler til de største enkeltstående gulvmodeller.

En B&O Play-zone inviterer besøgende til at lytte til en kollektion kendetegnet af innovativt design til en mere mobil livsstil. Kollektionen byder på de nyeste høretelefoner og prisvindende bærbare lydsystemer.

I et mere privat område kan besøgende fordybe sig i nogle af Bang & Olufsens klassiske systemer i den eksklusive ende. Her kan man se film på de sidste nye fladskærme og nyde enestående surroundlyd. Man kan også lade sig imponere over den næsten magiske bekvemmelighed bag systemet, der fører lyden fra forskellige lydsystemer fra rum til rum via det velkendte BeoLink-system.

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125