23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 078-138297
Offentliggjort
22.04.2015
Udbudstype
Begrænset udbud

Udbyder

Hørsholm Kommune

Vindere

(04.12.2015)
Silkeborg Data A/S
Kastaniehøjvej 2
8600 Silkeborg

Løn- og Vagtplansystem


Hørsholm Kommune

Danmark-Hørsholm: It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support

2015/S 078-138297

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Hørsholm Kommune
Ådalsparkvej 2
Personalechef Gert Ahrentecht Jensen
2970 Hørsholm
DANMARK
+45 48490000

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.horsholm.dk

Yderligere oplysninger fås her: Marslev & Kruse I/S
Bødtchersvej 12
Konsulent Niels Erik Kruse
5230 Odense M
DANMARK
+45 29245609

www.marslevkruse.dk

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Marslev & Kruse I/S
Bødtchersvej 12
Konsulent Niels Erik Kruse
5230 Odense M
DANMARK
+45 29245609

www.marslevkruse.dk

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Hørsholm Kommune
Ådalsparkvej 2
Løn- og personalekonsulent Tina Andersen
2970 Hørsholm
DANMARK
+45 48491470

www.horsholm.dk

I.2) Type ordregivende myndighed

Regional eller lokal myndighed

I.3) Hovedaktivitet

Generelle offentlige tjenester

I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne

Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:

Løn- og Vagtplansystem.

II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne

Tjenesteydelser

Tjenesteydelseskategori nr. 7: Edb-tjenesteydelser og hermed beslægtede tjenesteydelser

Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Hos Hørsholm Kommune og hos leverandøren.

NUTS-kode DK013

II.1.3) Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem

Bekendtgørelsen vedrører en offentlig kontrakt

II.1.4) Oplysninger om rammeaftale
II.1.5) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene

Hørsholm Kommune ønsker at indgå kontrakt om levering af et integreret Løn- og Vagtplansystem.

Løsningen skal i sin helhed tilbydes som en hosted løsning (servicebureau).

Leverancen skal omfatte alle ydelser, der er nødvendige for ibrugtagning, herunder installation, konfiguration, uddannelse, projektledelse, implementeringsstøtte og drift af løsningen. Leverancen skal endvidere omfatte vedligeholdelse og videreudvikling i forhold til lovgivningsmæssig og faglig udvikling, fx i forhold til krav til kommunale overenskomster, herunder opdatering med overenskomstbestemt lønudvikling.

Løsningen skal ligeledes understøtte kommunens arbejde med digitalisering og effektivisering af processer.

Der skal endvidere etableres datamæssig integration med en række øvrige it-systemer, der anvendes i kommunen, på sigt med udgangspunkt i den fælleskommunale rammearkitektur, hvilket fremgår nærmere af udbudsmaterialet.

Udbuddet omhandler én samlet leverance af Løn- og Vagtplansystem med én hovedleverandør til brug centralt på rådhuset samt i de decentrale institutioner i Hørsholm Kommune til drift senest pr. 1.1.2016.

II.1.6) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

72000000, 72260000, 72266000

II.1.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb

Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja

II.1.8) Delaftaler

Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej

II.1.9) Oplysninger om alternative tilbud

Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej

II.2) Kontraktens mængde eller omfang
II.2.1) Samlet mængde eller omfang:
II.2.2) Oplysninger om optioner

Optioner: ja

Beskrivelse af disse optioner: Mulighed for 2 gange forlængelse af aftalen med 12 måneder.

II.2.3) Oplysninger om forlængelse

Denne kontrakt kan forlænges: ja

Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 2

Hvis der er tale om indkøbs- eller tjenesteydelseskontrakter, der kan forlænges: anslået tidsramme for efterfølgende kontakter:

måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)

II.3) Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse

Varighed i måneder: 72 (fra tildeling af kontrakten)

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
III.1.2) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
III.1.3) Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
III.1.4) Andre særlige vilkår

Der gælder særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten: nej

III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister

Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: 1) Oplysning om firmanavn, CVR-nr. (for ansøgere, der ikke har hjemsted i Danmark: selskabs- eller virksomhedsnummer), adresse, telefonnummer og e-mailadresse på kontaktperson.

2) Generel virksomhedsprofil samt oplysninger om ejerforhold.

3) Underskrevet og dateret erklæring på tro og love om ansøgers gæld til det offentlige, jf. lovbekendtgørelse nr. 336 af 13.5.1997 om begrænsning af skyldneres mulighed for at deltage i offentlige udbudsforretninger og om ændring af visse love.

4) Ordregiver forbeholder sig ret til inden endelig kontraktindgåelse at forlange serviceattest fra Erhvervs- og Selskabsstyrelsen (maks. 3 måneder gammel), eller anden fuldgyldig dokumentation for, at ansøger ikke befinder sig i en af de situationer, der er beskrevet i Udbudsdirektivets (2004/18/EF) art. 45, stk. 2. litra a-c og e-f.

III.2.2) Økonomisk og finansiel kapacitet

Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: 1) Seneste reviderede og godkendte årsrapport, indeholdende resultatopgørelse og balance.

2) Erklæring om økonomiske nøgletal for de seneste 3 disponible regnskabsår, herunder også omsætning i forbindelse med leverancer som udbuddet vedrører.

III.2.3) Teknisk kapacitet

Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt:

1) Liste over de betydeligste leverancer af løsninger svarende til det udbudte, som er leveret inden for de seneste 3 år, med angivelse af beløb, tidspunkter og den offentlige eller private modtager samt en kort beskrivelse af leverancen. For hver leverance ønskes angivet, om leverandøren var hovedleverandør og en oversigt over eventuelle væsentligste underleverandører. Til alle referencer ønskes oplyst en kontaktperson hos kunden til brug for eventuel kontrol af de afgivne oplysninger. Hørsholm Kommune forbeholder sig ret til at kontakte de oplyste referencer direkte.

III.2.4) Oplysning om reserverede kontrakter
III.3) Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter
III.3.1) Oplysninger om en bestemt profession

Udførelse af tjenesteydelsen er forbeholdt en bestemt profession: nej

III.3.2) Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen

Juridiske personer bør anføre navne på og faglige kvalifikationer for de medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen: nej

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure

Begrænset

IV.1.2) Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage

Forventet mindsteantal 5

Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal kandidater: Såfremt flere end 5 ansøgere opfylder ordregivers krav til egnethed, udvælger ordregiver de 5 ansøgere, som er bedst egnede til at løse opgaver af den pågældende art. Udvælgelsen vil ske på baggrund af en vurdering af de mest relevante referencer, jf. pkt. III.2.3), set i forhold til den udbudte opgave, jf. pkt. II.1.5). I forbindelse med vurderingen af en virksomhedsegnethed til at løfte opgaven, vil ordregiver lægge størst vægt på de referencer, der illustrerer erfaring med opgaver tilsvarende den udbudte løsning.

IV.1.3) Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier

Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de kriterier, der er anført i specifikationerne, i opfordringen til at afgive bud eller til at forhandle eller i det beskrivende dokument

IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion

Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej

IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed:
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

nej

IV.3.3) Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter

Skal der betales for dokumenterne?: nej

IV.3.4) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse

19.5.2015 - 12:00

IV.3.5) Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage
IV.3.6) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse

dansk.

IV.3.7) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
IV.3.8) Åbning af bud

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse

Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej

VI.2) Oplysninger om EU-midler
VI.3) Yderligere oplysninger

1) Ad punkt I.1): Der foreligger ikke yderligere dokumenter, som ansøgerne kan rekvirere fra ordregiver forud for fremsendelse af ansøgning om deltagelse.

Ansøgning om deltagelse bedes udfærdiget i 2 papireksemplarer og lægges i en lukket kuvert eller kasse mærket.

»Ansøgning om deltagelse — Løn- og Vagtplan« og må ikke åbnes ved poståbning. Ansøgningen skal endvidere vedlægges i elektronisk udgave i wordformat på USB-nøgle.

Ansøgningen skal fremsendes pr. almindelig postforsendelse inden den angivne frist for modtagelse af ansøgninger.

Endvidere bedes ansøger sende anmodningen i wordformat på USB-nøgle til: Marslev & Kruse, Bødtchersvej 12, 5230 Odense M., att. konsulent Niels Erik Kruse.

2) Såfremt ansøger er et konsortium, som består af flere juridiske og/eller fysiske personer, skal dokumenterne under punkt III.2.1)-III.2.3) fremlægges for samtlige konsortiedeltagere. Deltagere i et konsortium hæfter solidarisk overfor udbyder.

Såfremt ordregiver skal lægge vægt på en underleverandørs tekniske kvalifikationer, skal dokumenterne under punkt III.2.3) også fremlægges for sådanne underleverandører sammen med deres bindende erklæring om, at de stiller deres tekniske ressourcer til rådighed for ansøgeren.

3) Den under pkt. II.3) angivne kontraktperiode på 72 måneder er gældende fra overtagelsesdagen.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allè 17
2100 København Ø
DANMARK
+45 35291000
http://www.klfu.dk

VI.4.2) Indgivelse af klager

Præcise oplysninger om klagefrist(er): En klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i klagenævnet inden 20 dage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret.

Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet skal klageren sende eller e-maile en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren.

Klagenævnet har brug for at vide, om klageren har underrettet Ordregiveren, og Klageren skal derfor sende kopi af underretningen af Ordregiveren til Klagenævnet.

VI.4.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence-og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK

http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:

17.4.2015

 

Send til en kollega

0.039