Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=250740&B=EVENEX
Udbyder
Vordingborg Kommune
Vindere
Udbud af optikeraftale Guldborgsund Kommune
(23.12.2019)
F. A. Thiele A/S
Hornemansgade 36
2100 Københvan Ø
Udbud af optikeraftale Næstved Kommune
(23.12.2019)
PL Optik ApS
Alfehøjen 12
4700 Næstved
Udbud af optikeraftale Lolland Kommune
(23.12.2019)
Nakskov Specialoptik
Østergade 5
4900 Nakskov
Udbud af optikeraftale Næstved Kommune
(23.12.2019)
HenSyn ApS
Ringstedgade 2
4700 Næstved
Opdateringer
De obligatoriske og udvalgte frivillige udelukkelsesgrunde finder anvendelse for dette udbud.
De obligatoriske og udvalgte frivillige udelukkelsesgrunde finder anvendelse for dette udbud.
Udbud af optikeraftale
Vordingborg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29 18 96 76
Valdemarsgade 43
Vordingborg
4760
Danmark
Kontaktperson: Nanna Kaas Lerager
Telefon: +45 55885495
E-mail: nkaler@naestved.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://vordingborg.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/39787
Del II: Genstand
Udbud af optikeraftale
Vordingborg Kommune udbyder optikeraftale af synshjælpemidler og optikerydelser til visiterede borgere i Faxe, Guldborgsund, Lolland, Næstved og Vordingborg Kommune.
Udbuddet omhandler synshjælpemidler og optikerydelser, som bevilges efter Lov om social service § 112, herunder varigt synshandicap, jf. Bekendtgørelse om hjælp til anskaffelse af hjælpemidler og forbrugsgoder efter serviceloven § 1, og medicinsk-optisk defineret, varig øjenlidelse, jf. Bekendtgørelse om hjælp til anskaffelse af hjælpemidler og forbrugsgoder efter serviceloven § 15, stk. 1, bilag 2.
Udbuddet gennemføres samlet for 5 delaftaler - en for hver kommune. Der indgås selvstændige rammeaftaler for hver enkel delaftale, med 1-3 leverandører pr. delaftale/rammeaftale.
Udbud af optikeraftale Faxe Kommune
Faxe Kommune
Vordingborg Kommune udbyder optikeraftale af synshjælpemidler og optikerydelser til visiterede borgere i Faxe Kommune.
Udbuddet omhandler synshjælpemidler og optikerydelser, som bevilges efter Lov om social service § 112, herunder varigt synshandicap, jf. Bekendtgørelse om hjælp til anskaffelse af hjælpemidler og forbrugsgoder efter serviceloven § 1, og medicinsk-optisk defineret, varig øjenlidelse, jf. Bekendtgørelse om hjælp til anskaffelse af hjælpemidler og forbrugsgoder efter serviceloven § 15, stk. 1, bilag 2.
Op til 24 måneder.
Rammeaftalen kan forlænges i op til 24 måneder.
Udbud af optikeraftale Guldborgsund Kommune
Guldborgsund Kommune
Vordingborg Kommune udbyder optikeraftale af synshjælpemidler og optikerydelser til visiterede borgere i Guldborgsund Kommune.
Udbuddet omhandler synshjælpemidler og optikerydelser, som bevilges efter Lov om social service § 112, herunder varigt synshandicap, jf. Bekendtgørelse om hjælp til anskaffelse af hjælpemidler og forbrugsgoder efter serviceloven § 1, og medicinsk-optisk defineret, varig øjenlidelse, jf. Bekendtgørelse om hjælp til anskaffelse af hjælpemidler og forbrugsgoder efter serviceloven § 15, stk. 1, bilag 2.
Op til 24 måneder.
Rammeaftalen kan forlænges i op til 24 måneder.
Udbud af optikeraftale Lolland Kommune
Lolland Kommune
Vordingborg Kommune udbyder optikeraftale af synshjælpemidler og optikerydelser til visiterede borgere i Lolland Kommune.
Udbuddet omhandler synshjælpemidler og optikerydelser, som bevilges efter Lov om social service § 112, herunder varigt synshandicap, jf. Bekendtgørelse om hjælp til anskaffelse af hjælpemidler og forbrugsgoder efter serviceloven § 1, og medicinsk-optisk defineret, varig øjenlidelse, jf. Bekendtgørelse om hjælp til anskaffelse af hjælpemidler og forbrugsgoder efter serviceloven § 15, stk. 1, bilag 2.
Op til 24 måneder.
Rammeaftalen kan forlænges i op til 24 måneder.
Udbud af optikeraftale Næstved Kommune
Næstved Kommuen
Vordingborg Kommune udbyder optikeraftale af synshjælpemidler og optikerydelser til visiterede borgere i Næstved Kommune.
Udbuddet omhandler synshjælpemidler og optikerydelser, som bevilges efter Lov om social service § 112, herunder varigt synshandicap, jf. Bekendtgørelse om hjælp til anskaffelse af hjælpemidler og forbrugsgoder efter serviceloven § 1, og medicinsk-optisk defineret, varig øjenlidelse, jf. Bekendtgørelse om hjælp til anskaffelse af hjælpemidler og forbrugsgoder efter serviceloven § 15, stk. 1, bilag 2.
Op til 24 måneder.
Rammeaftalen kan forlænges i op til 24 måneder.
Udbud af optikeraftale Vordingborg Kommune
Vordingborg Kommune
Vordingborg Kommune udbyder optikeraftale af synshjælpemidler og optikerydelser til visiterede borgere i Vordingborg Kommune.
Udbuddet omhandler synshjælpemidler og optikerydelser, som bevilges efter Lov om social service § 112, herunder varigt synshandicap, jf. Bekendtgørelse om hjælp til anskaffelse af hjælpemidler og forbrugsgoder efter serviceloven § 1, og medicinsk-optisk defineret, varig øjenlidelse, jf. Bekendtgørelse om hjælp til anskaffelse af hjælpemidler og forbrugsgoder efter serviceloven § 15, stk. 1, bilag 2.
Op til 24 måneder.
Rammeaftalen kan forlænges i op til 24 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Kontrakten skal udføres i Faxe, Guldborgsund, Lolland, Næstved og Vordingborg Kommune.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
De obligatoriske og nogle af frivillige udelukkelsesgrunde finder anvendelse for dette udbud.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
Carl Jacobsens Vej 45
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: https://www.kfst.dk/
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse: http://klfu.dkdk