Fakta om udbudet
Udbyder
Vordingborg Kommune
Udbud af optikeraftale
Vordingborg Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29 18 96 76
Postadresse: Valdemarsgade 43
By: Vordingborg
NUTS-kode: DK022
Postnummer: 4760
Land: Danmark
Kontaktperson: Nanna Kaas Lerager
E-mail: nkaler@naestved.dk
Telefon: +45 55885495
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://vordingborg.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/39787
Del II: Genstand
Udbud af optikeraftale
Vordingborg Kommune udbyder optikeraftale af synshjælpemidler og optikerydelser til visiterede borgere i Faxe, Guldborgsund, Lolland, Næstved og Vordingborg Kommune.
Udbuddet omhandler synshjælpemidler og optikerydelser, som bevilges efter lov om social service § 112, herunder varigt synshandicap, jf. bekendtgørelse om hjælp til anskaffelse af hjælpemidler og forbrugsgoder efter serviceloven § 1, og medicinsk-optisk defineret, varig øjenlidelse, jf. bekendtgørelse om hjælp til anskaffelse af hjælpemidler og forbrugsgoder efter serviceloven § 15, stk. 1, bilag 2.
Udbuddet gennemføres samlet for 5 delaftaler - en for hver kommune. Der indgås selvstændige rammeaftaler for hver enkel delaftale, med 1-3 leverandører pr. delaftale/rammeaftale.
Udbud af optikeraftale Faxe Kommune
Faxe Kommune
Vordingborg Kommune udbyder optikeraftale af synshjælpemidler og optikerydelser til visiterede borgere i Faxe Kommune.
Udbuddet omhandler synshjælpemidler og optikerydelser, som bevilges efter lov om social service § 112, herunder varigt synshandicap, jf. bekendtgørelse om hjælp til anskaffelse af hjælpemidler og forbrugsgoder efter serviceloven § 1, og medicinsk-optisk defineret, varig øjenlidelse, jf. bekendtgørelse om hjælp til anskaffelse af hjælpemidler og forbrugsgoder efter serviceloven § 15, stk. 1, bilag 2.
Rammeaftalen kan forlænges i op til 24 måneder.
Udbud af optikeraftale Guldborgsund Kommune
Guldborgsund Kommune
Vordingborg Kommune udbyder optikeraftale af synshjælpemidler og optikerydelser til visiterede borgere i Guldborgsund Kommune.
Udbuddet omhandler synshjælpemidler og optikerydelser, som bevilges efter lov om social service § 112, herunder varigt synshandicap, jf. bekendtgørelse om hjælp til anskaffelse af hjælpemidler og forbrugsgoder efter serviceloven § 1, og medicinsk-optisk defineret, varig øjenlidelse, jf. bekendtgørelse om hjælp til anskaffelse af hjælpemidler og forbrugsgoder efter serviceloven § 15, stk. 1, bilag 2.
Rammeaftalen kan forlænges i op til 24 måneder.
Udbud fa optikeraftale Lolland Kommune
Lolland Kommune
Vordingborg Kommune udbyder optikeraftale af synshjælpemidler og optikerydelser til visiterede borgere i Lolland Kommune.
Udbuddet omhandler synshjælpemidler og optikerydelser, som bevilges efter lov om social service § 112, herunder varigt synshandicap, jf. bekendtgørelse om hjælp til anskaffelse af hjælpemidler og forbrugsgoder efter serviceloven § 1, og medicinsk-optisk defineret, varig øjenlidelse, jf. bekendtgørelse om hjælp til anskaffelse af hjælpemidler og forbrugsgoder efter serviceloven § 15, stk. 1, bilag 2.
Rammeaftalen kan forlænges i op til 24 måneder.
Udbud af optikeraftale Næstved Kommune
Næstved Kommuen
Vordingborg Kommune udbyder optikeraftale af synshjælpemidler og optikerydelser til visiterede borgere i Næstved Kommune.
Udbuddet omhandler synshjælpemidler og optikerydelser, som bevilges efter lov om social service § 112, herunder varigt synshandicap, jf. bekendtgørelse om hjælp til anskaffelse af hjælpemidler og forbrugsgoder efter serviceloven § 1, og medicinsk-optisk defineret, varig øjenlidelse, jf. bekendtgørelse om hjælp til anskaffelse af hjælpemidler og forbrugsgoder efter serviceloven § 15, stk. 1, bilag 2.
Rammeaftalen kan forlænges i op til 24 måneder.
Udbud af optikeraftale Vordingborg Kommune
Vordingborg Kommune
Vordingborg Kommune udbyder optikeraftale af synshjælpemidler og optikerydelser til visiterede borgere i Vordingborg Kommune.
Udbuddet omhandler synshjælpemidler og optikerydelser, som bevilges efter lov om social service § 112, herunder varigt synshandicap, jf. bekendtgørelse om hjælp til anskaffelse af hjælpemidler og forbrugsgoder efter serviceloven § 1, og medicinsk-optisk defineret, varig øjenlidelse, jf. bekendtgørelse om hjælp til anskaffelse af hjælpemidler og forbrugsgoder efter serviceloven § 15, stk. 1, bilag 2.
Rammeaftalen kan forlænges i op til 24 måneder.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af optikeraftale Faxe Kommune
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af optikeraftale Guldborgsund Kommune
CVR-nummer: 14571108
Postadresse: Hornemansgade 36
By: Københvan Ø
NUTS-kode: DK011
Postnummer: 2100
Land: Danmark
Telefon: +45 36785822
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af optikeraftale Lolland Kommune
CVR-nummer: Nakskov Specialoptik
Postadresse: Østergade 5
By: Nakskov
NUTS-kode: DK022
Postnummer: 4900
Land: Danmark
E-mail: pm@nakskovspecialoptik.dk
Telefon: +45 54920502
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af optikeraftale Næstved Kommune
CVR-nummer: 37926698
Postadresse: Alfehøjen 12
By: Næstved
NUTS-kode: DK022
Postnummer: 4700
Land: Danmark
E-mail: info@parkensoptik.dk
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af optikeraftale Næstved Kommune
CVR-nummer: 39712164
Postadresse: Ringstedgade 2
By: Næstved
NUTS-kode: DK022
Postnummer: 4700
Land: Danmark
Telefon: +45 51194700
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af optikeraftale Vordingborg Kommune
Del VI: Supplerende oplysninger
De obligatoriske og udvalgte frivillige udelukkelsesgrunde finder anvendelse for dette udbud.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 45
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: https://www.kfst.dk/
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://klfu.dkdk