Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.aarhus.dk/da/erhverv/for-leverandoerer/Aktuelle-udbud-og-licitationer.aspx
Udbyder
Aarhus Kommune
Opdateringer
IV.2.2
I stedet for:
Dato: 08-03-2018
Læses:
Dato: 22-02-2018
IV.2.3
I stedet for:
Dato: 15-03-2018
Læses:
Dato: 09-04-2018
Ordregiver vil i forbindelse med udbuddet eventuelt afgive eget bud på rammeaftalen i overensstemmelse med Bekendtgørelse om kommuners og regioners beregning og afgivelse af kontrolbud – bekendtgørelse nr. 607 af 24.6.2008.
Det modtagne kontrolbud fra ordregiver var tilbuddet med bedste forhold mellem pris og kvalitet, hvorfor udbudsproceduren annulleres.
Udbud af rammeaftale om konsulentbistand vedørende udvikling, vedligeholdelse og support af eReolen's websites
Aarhus Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
55133018
Rådhuspladsen 2
Aarhus
8000
Danmark
Kontaktperson: Anna H. Mortensen
E-mail: manh@aarhus.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.aarhus.dk
Del II: Genstand
Udbud af rammeaftale om konsulentbistand vedørende udvikling, vedligeholdelse og support af eReolen's websites
De udbudte opgaver omfatter rammeaftale vedrørende konsulentbistand til teknisk udvikling af eReolen, samt vedligeholdelse og support af eReolen. Udviklingsopgaverne forventes at bestå i udvikling af eReolen’s websites. Herudover kan Udviklingsopgaverne omfatte udvikling vedrørende Apps.
EReolen ønsker at indgå en 2årig rammeaftale omkring indkøb af udvikling, vedligeholdelse og support af eReolens webgrænseflader.
Se beskrivelsen i punkt II.1.4.
Rammeaftalen kan forlænges med 2 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Ordregiver vil i forbindelse med udbuddet eventuelt afgive eget bud på rammeaftalen i overensstemmelse med Bekendtgørelse om kommuners og regioners beregning og afgivelse af kontrolbud – bekendtgørelse nr. 607 af 24.6.2008.
Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Klage over udbudsprocedure skal indgives til Klagenævnet for Udbud i henhold til § 7 i lov nr. 492 af 12. 5. 2010 om Klagenævnet for Udbud. Klage skal vedlægges et klagegebyr på 10 000 DKK. Klage over indgåelse af en rammeaftalen skal være modtaget i klagenævnet inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået rammeaftale, regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere. Senest samtidig med indgivelse af klage til klagenævnet, skal klager skiftligt underrette ordregiver om klagens indbringelse for klagenævnet, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. Såfremt klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds hjemmeside http://klfu.dk