23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 114-259701
Offentliggjort
16.06.2018
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Aarhus Kommune

Udbud af rammeaftale om konsulentbistand vedørende udvikling, vedligeholdelse og support af eReolen's websites


Aarhus Kommune

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Aarhus Kommune
55133018
Rådhuspladsen 2
Aarhus
8000
Danmark
Kontaktperson: Anna H. Mortensen
E-mail: manh@aarhus.dk
NUTS-kode: DK042

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.aarhus.dk

I.2) Information om fælles indkøb
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af rammeaftale om konsulentbistand vedørende udvikling, vedligeholdelse og support af eReolen's websites

II.1.2) Hoved-CPV-kode
72000000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

De udbudte opgaver omfatter rammeaftale vedrørende konsulentbistand til teknisk udvikling af eReolen, samt vedligeholdelse og support af eReolen. Udviklingsopgaverne forventes at bestå i udvikling af eReolen’s websites. Herudover kan Udviklingsopgaverne omfatte udvikling vedrørende Apps.

EReolen ønsker at indgå en 2-årig rammeaftale omkring indkøb af udvikling, vedligeholdelse og support af eReolens webgrænseflader.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Se beskrivelsen i punkt II.1.4.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Organisation og kompetencer / Vægtning: 20
Kvalitetskriterium - Navn: Metodebeskrivelse / Vægtning: 50
Pris - Vægtning: 30
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2018/S 026-056716
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Udbud af rammeaftale om konsulentbistand vedørende udvikling, vedligeholdelse og support af eReolen's websites

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Ordregiver vil i forbindelse med udbuddet eventuelt afgive eget bud på rammeaftalen i overensstemmelse med Bekendtgørelse om kommuners og regioners beregning og afgivelse af kontrolbud – bekendtgørelse nr. 607 af 24.6.2008.

Det modtagne kontrolbud fra ordregiver var tilbuddet med bedste forhold mellem pris og kvalitet, hvorfor udbudsproceduren annulleres.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klage over udbudsprocedure skal indgives til Klagenævnet for Udbud i henhold til § 7 i lov nr. 492 af 12. 5. 2010 om Klagenævnet for Udbud. Klage skal vedlægges et klagegebyr på 10 000 DKK. Klage over indgåelse af en rammeaftalen skal være modtaget i klagenævnet inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået rammeaftale, regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere. Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet, skal klager skiftligt underrette ordregiver om klagens indbringelse for Klagenævnet, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden. Såfremt klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds hjemmeside http://klfu.dk

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
14/06/2018

Send til en kollega

0.063