Fakta om udbudet
Udbyder
Region Sjælland
Opdateringer
Dokumentationskrav er beskrevet i denne bekendtgørelse. Vindende tilbudsgiver skal også fremlægge dokumentation for at tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 135, stk. 1 og 3, og § 137, stk. 1, nr. 2 eller 7.
Ordregiver har valgt ikke at opdele kontrakten i henhold til Udbudslovens § 49, idet det vurderes, at der er en sådan naturlig sammenhæng mellem de udbudte ydelser, at de mest hensigtsmæssigt varetages af samme leverandør.
OnBase: opgradering, integration og support og vedligeholdelse
Region Sjælland
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29190658
Alléen 15
Sorø
4180
Danmark
Kontaktperson: Niels-Christian Taanum
E-mail: cht@regionsjaelland.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
Del II: Genstand
OnBase: opgradering, integration og support og vedligeholdelse.
Region Sjælland udbyder en opgradering af regionens eksisterende OnBase-løsning samt integration til Sundhedsplatformen og efterfølgende support og vedligeholdelse. Udbuddet indeholder desuden optioner på en række funktionalitetsforbedringer og licenser. Udbuddet indeholder også option på at Region Hovedstaden kan indgå en tilsvarende kontrakt om opgradering, integration til Sundhedsplatformen samt support og vedligeholdelse.
Region Sjælland.
Region Sjælland udbyder en opgradering af regionens eksisterende OnBase-løsning samt integration til Sundhedsplatformen og efterfølgende support og vedligeholdelse. Udbuddet indeholder desuden optioner på en række funktionalitetsforbedringer og licenser. Udbuddet indeholder også option på at Region Hovedstaden kan indgå en tilsvarende kontrakt om opgradering, integration til Sundhedsplatformen samt support og vedligeholdelse.
Kontrakten kan forlænges 3 gange á 12 måneder.
Såfremt mere end 3 ansøgere opfylder mindstekravene for prækvalifikation vil udvælgelsen ske på baggrund af de mest relevante referencer i forhold til den udbudte opgave.
Option 1: Sitelicens
Option 2: Scanningslicens
Option 3: Workflowlicens 1-20 brugere
Option 4: Workflowlicens 21-50 brugere
Option 5: Licens til 100 samtidige brugere
Option 6: Licens til 300 samtidige brugere
Option 7: OCR-genkendelse
Option 8: Stregkodegenkendelse
Option 9: Import af pdf-filer
Option 10: Automatisk sletning af dokumenter
Option 11: Søgning efter ord eller vendinger
Option 12: Udlevering af dokumenter
Option 13: Sammenhæng mellem filer
Option 14: Uddannelse af Kundens medarbejdere
Option 15: Kundens deltagelse på brugerkonference
Option 16: Angivelse af CPR-nr.
Option 17: Integration til mobile enheder
Option 18: Elektronisk signatur
Option 19: Design af brugergrænseflader til importeret data
Option 20: Region Hovedstaden — opgradering og integration uden support og vedligeholdelse
Option 21: Region Hovedstaden — opgradering og integration med support og vedligeholdelse
Option 22: Region Hovedstaden: Import af Outlook-filer.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
For det seneste afsluttede regnskabsår skal ansøger give oplysning om følgende:
— Ansøgers samlede årsomsætning, jf. ESPD-dokumentet pkt. IV.B.1a
— Ansøgers egenkapital (Ultimo året), jf. ESPD-dokumentet pkt. IV.B.4.
Såfremt der er sket væsentlige ændringer i ansøgers økonomiske situation siden seneste regnskabsaflæggelse, skal ansøger oplyse herom, jf. ESPD-dokumentet pkt. IV.B.6.
Generelt:
Er ansøger et konsortium eller lignende sammenslutning eller baserer ansøger sig på andre enheders økonomiske eller finansielle kapacitet, skal der indgives særskilt ESPD-dokument for hver af de økonomiske aktører, jf. ESPD-dokumentet pkt. II.A og C.
Såfremt ansøger ikke kan give alle oplysninger vedrørende økonomisk og finansiel kapacitet, fordi ansøger er etableret inden for det seneste år, skal ansøger oplyse dette, jf. ESPD-dokumentet pkt. IV.B.3.
Dokumentation:
Den vindende tilbudsgiver skal kunne dokumentere regnskabstallene i form af underskrevet revisorgodkendt årsregnskab eller tilsvarende erklæring samt en ledelseserklæring om, at der siden seneste regnskabsaflæggelse er sket væsentlige ændringer i tilbudsgivers økonomiske situation.
* En omsætning for seneste regnskabsår på mindst 5 000 000 DKK
* En positiv egenkapital.
Referenceliste for de af udbuddet omfattede og tilsvarende leverancer leveret inden for de seneste 5 år. Referencerne bør indeholde:
— Beskrivelse af leverancen
— Beløb
— Tidspunkt for udførelsen
— Modtager af leverancen.
Generelt:
Er ansøger et konsortium eller lignende sammenslutning eller baserer ansøger sig på andre enheders tekniske eller faglige kapacitet, skal der indgives særskilt ESPD-dokument for hver af de økonomiske aktører, jf. ESPD-dokumentet pkt. II.A og C.
Dokumentation:
Den vindende tilbudsgiver skal kunne dokumentere referencelisten i form af kontaktoplysninger, herunder kontaktperson, adresse og telefonnummer, hos modtageren, som kan bekræfte tilbudsgivers foretagelse af leverancen.
Det er et mindstekrav, at ansøgeren har leveret mindst 1 reference over tilsvarende leverancer af produkter, som udbuddet vedrører. Det er endvidere et mindstekrav, at referencerne er maksimalt 5 år gamle.
Vederlæggelse sker som nærmere bestemt i kontrakten. Det kan oplyses, at Leverandøren skal opkræve vederlag ved elektronisk fakturering, der overholder reglerne i bekendtgørelse af lov nr. 798 af 28.6.2007 om offentlige betalinger mv. med senere ændringer, samt bekendtgørelse af lov nr. 354 af den 26.3.2010 om information i og transport af OIOUBL elektronisk regning til brug for elektronisk afregning med offentlige myndigheder. Lovbekendtgørelserne kan hentes på www.retsinfo.dk
En sammenslutning af virksomheder (f.eks. et konsortium) skal påtage sig at hæfte solidarisk, og der skal udpeges en fælles befuldmægtiget, der er ansvarlig for kontakten til kunden.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Dokumentationskrav er beskrevet i denne bekendtgørelse. Vindende tilbudsgiver skal også fremlægge dokumentation for at tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 135, stk. 1 og 3, og § 137, stk. 1, nr. 2 eller 7.
Ordregiver har valgt ikke at opdele kontrakten i henhold til Udbudslovens § 49, idet det vurderes, at der er en sådan naturlig sammenhæng mellem de udbudte ydelser, at de mest hensigtsmæssigt varetages af samme leverandør.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klager over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, forudsat at underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. jf. Lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 1.
Øvrige klager over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf. Lov om Klagenævnet for Udbud, § 7, stk. 2, nr. 1.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren, om at klage indgives til Klagenævnet for Udbud og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. Lov om Klagenævnet for Udbud § 12, stk.1, jf. § 6, stk. 4.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:www.kfst.dk