Fakta om udbudet
Udbyder
Region Sjælland
OnBase: opgradering, integration og support og vedligeholdelse
Region Sjælland
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29190658
Alléen 15
Sorø
4180
Danmark
Kontaktperson: Niels-Christian Taanum
E-mail: cht@regionsjaelland.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
Del II: Genstand
OnBase: opgradering, integration og support og vedligeholdelse.
Region Sjælland udbyder en opgradering af regionens eksisterende OnBase-løsning samt integration til Sundhedsplatformen og efterfølgende support og vedligeholdelse. Udbuddet indeholder desuden optioner på en række funktionalitetsforbedringer og licenser. Udbuddet indeholder også option på at Region Hovedstaden kan indgå en tilsvarende kontrakt om opgradering, integration til Sundhedsplatformen samt support og vedligeholdelse.
Region Sjælland.
Region Sjælland udbyder en opgradering af regionens eksisterende OnBase-løsning samt integration til Sundhedsplatformen og efterfølgende support og vedligeholdelse. Udbuddet indeholder desuden optioner på en række funktionalitetsforbedringer og licenser. Udbuddet indeholder også option på at Region Hovedstaden kan indgå en tilsvarende kontrakt om opgradering, integration til Sundhedsplatformen samt support og vedligeholdelse.
Optionerne 1-22 som beskrevet i udbudsbekendtgørelse 2016/S 171-307323.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
OnBase: opgradering, integration og support og vedligeholdelse
Del VI: Supplerende oplysninger
Dokumentationskrav er beskrevet i denne bekendtgørelse. Vindende tilbudsgiver skal også fremlægge dokumentation for at tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 135, stk. 1 og 3, og § 137, stk. 1, nr. 2 eller 7.
Ordregiver har valgt ikke at opdele kontrakten i henhold til Udbudslovens § 49, idet det vurderes, at der er en sådan naturlig sammenhæng mellem de udbudte ydelser, at de mest hensigtsmæssigt varetages af samme leverandør.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klager over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, forudsat at underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. jf. Lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 1.
Øvrige klager over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf. Lov om Klagenævnet for Udbud, § 7, stk. 2, nr. 1.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren, om at klage indgives til Klagenævnet for Udbud og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. Lov om Klagenævnet for Udbud § 12, stk.1, jf. § 6, stk. 4.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:www.kfst.dk