Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.comdia.com/favrskov-kommune/tenderinformationshow.aspx?Id=118340
Udbyder
Favrskov Kommune
Opdateringer
Udbud på indkøb af institutionskøretøjer er annulleret, da en af kommunerne i udbuddet har valgt at trække sig fra udbuddet. Udbudsmaterialet vil snarest blive tilrettet de ny forhold, hvorefter der vil bliver bekendtgjort et nyt udbud
Udbud på indkøb af institutionskøretøjer til Jysk Fællesindkøb
Favrskov Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189714
Postadresse: Skovvej 20
By: Hinnerup
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8382
Land: Danmark
Kontaktperson: Rene Hilstrøm
E-mail: rehi@favrskov.dk
Telefon: +45 89646333
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://favrskov.dk/
CVR-nummer: 29189455
Postadresse: Nordre Kajgade 1
By: Hobro
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 9500
Land: Danmark
Kontaktperson: Anette Buus Nielsen
E-mail: aniel@mariagerfjord.dk
Telefon: +45 97113000
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.mariagerfjord.dk
CVR-nummer: 29189463
Postadresse: Hobrovej 110
By: Støvring
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 9530
Land: Danmark
Kontaktperson: Sine Storgaard Larsen
E-mail: SSLA@rebild.dk
Telefon: +45 99887607
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.rebild.dk
CVR-nummer: 29189633
Postadresse: Fælled 1
By: Skanderborg
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 8660
Land: Danmark
Kontaktperson: Maja Kamp Jensen
E-mail: maja.kamp.jensen@skanderborg.dk
Telefon: +45 87947191
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.skanderborg.dk/udbud
CVR-nummer: 29189579
Postadresse: Torvegade 10
By: Skive
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 7800
Land: Danmark
Kontaktperson: Jeanette Andersen
E-mail: jand@skivekommune.dk
Telefon: +45 99155622
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.skive.dk/udbud
CVR-nummer: 29189986
Postadresse: Torvet 3
By: Grenå
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 8500
Land: Danmark
Kontaktperson: Amalie Jacobsen Uldbæk
E-mail: ajul@norddjurs.dk
Telefon: +45 89593301
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.norddjurs.dk
CVR-nummer: 29189978
Postadresse: Lundbergsvej 2
By: Ebeltoft
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 8400
Land: Danmark
Kontaktperson: Karin Sonne
E-mail: kaso@syddjurs.dk
Telefon: +45 87535775
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.syddjurs.dk
Del II: Genstand
Udbud på indkøb af institutionskøretøjer til Jysk Fællesindkøb
Udbud på indkøb af institutionskøretøjer til Jysk Fællesindkøb. I nærværende udbud deltager følgende kommuner fra indkøbsfællesskabet.Favrskov Kommune, Mariagerfjord Kommune, Norddjurs Kommune, Rebild Kommune, Skanderborg Kommune, Skive Kommune, Syddjurs Kommune.
Udbud på indkøb af institutionskøretøjer til Jysk Fællesindkøb. I nærværende udbud deltager følgende kommuner fra indkøbsfællesskabet.Favrskov Kommune, Mariagerfjord Kommune, Norddjurs Kommune, Rebild Kommune, Skanderborg Kommune, Skive Kommune, Syddjurs Kommune.
24 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Det fremgår af udbudsloven, at en ordregiver skal kræve, at en tilbudsgiver udfylder det fælles europæiske udbudsdokument, i daglig tale ESPD, i forbindelse med tilbudsafgivelse.ESPD’et er tilbudsgivers ”egen-erklæring”, der fungerer som foreløbigt bevis for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske og frivillige udelukkelsesgrunde samt opfylder egnethedskravene til udbuddet. Udelukkelsesgrundene fremgår alene af ESPD’et.Nærmere oplysning om ESPD findes på Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside: https://www.kfst.dk/udbud/udbudsregler/espd/Udfyldelse af ESPD’et sker direkte i udbudssystemet i forbindelse med tilbudsafgivelsen. Opmærksomheden skal henledes på, at det til enhver tid er tilbudsgivers eget ansvar, at ESPD’et er udfyldt med de relevante oplysninger. Tilbudsgiver skal vedlægge et udfyldt ESPD til sit tilbud. Der stilles ikke krav om underskrift på ESPD-dokumentet.ESPD’en skal indeholde de oplysninger, der kræves i pkt. 6.1. Oplysningerne danner grundlag for Ordregivers vurdering af, om Tilbudsgiver er udelukket fra at deltage i udbuddet.<br>
”.<br><br>
Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav til økonomisk og finansiel formåen, jf. udbudslovens § 142:• Tilbudsgiver skal have afsluttet minimum 2 regnskabsår. Tilbudsgiver må ikke have haft negativ egenkapital i nogen af tilbudsgivers seneste 2 afsluttede regnskabsår.• Tilbudsgiver skal i de seneste 2 regnskabsår have en omsætning på minimum 1.2 mio. pr. år.Tilbudsgiver skal afgive oplysning herom i ESPD’ets afsnit: ”UdvælgelseOrdregiver vil give en passende frist for fremsendelsen. I det tilfælde, hvor tilbudsgiver allerede har denne dokumentation, må det gerne sendes med allerede ved tilbudsafgivelse, men dette er ikke et krav.
Del IV: Procedure
Der vil ikke være adgang til at overvære åbningen af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2.Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1.Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk