Fakta om udbudet
Udbyder
Favrskov Kommune
Udbud på indkøb af institutionskøretøjer til Jysk Fællesindkøb
Favrskov Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
Postadresse: Skovvej 20
By: Hinnerup
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8382
Land: Danmark
Kontaktperson: Rene Hilstrøm
E-mail: rehi@favrskov.dk
Telefon: +45 89641010
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://favrskov.dk/
Del II: Genstand
Udbud på indkøb af institutionskøretøjer til Jysk Fællesindkøb
Udbud på indkøb af institutionskøretøjer til Jysk Fællesindkøb. I nærværende udbud deltager følgende kommuner fra indkøbsfællesskabet.Favrskov Kommune, Mariagerfjord Kommune, Norddjurs Kommune, Rebild Kommune, Skanderborg Kommune, Skive Kommune, Syddjurs Kommune.
Udbud på indkøb af institutionskøretøjer til Jysk Fællesindkøb. I nærværende udbud deltager følgende kommuner fra indkøbsfællesskabet.Favrskov Kommune, Mariagerfjord Kommune, Norddjurs Kommune, Rebild Kommune, Skanderborg Kommune, Skive Kommune, Syddjurs Kommune.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbud på indkøb af institutionskøretøjer er annulleret, da en af kommunerne i udbuddet har valgt at trække sig fra udbuddet. Udbudsmaterialet vil snarest blive tilrettet de ny forhold, hvorefter der vil bliver bekendtgjort et nyt udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2.Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1.Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk